بازدید استاندار از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی سرابله

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۲۲۰۸۱
بازدید استاندار از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی سرابله
فضای پسابرجام به اذعان بسیاری از تولیدکنندگان موجب ایجاد نشاط در بخش تولید و صنعت شده است.

استاندار ایلام عصر پنجشنبه به  همراه مدیران ستادی وفرمانداران استان که در همایش فرمانداران در سرابله شرکت کرده بودند از شهرک صنعتی سرابله  بازدید کرد.

محمدرضا مرواریداستاندار ایلام در جریان بازدید از شهرک صنعتی سرابله در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار نمود: به واسطه ارتباطاتی که پس از برجام با کشورهای مختلف دنیا برقرار شده است، تولیدکنندگان داخلی برخلاف گذشته به راحتی قادر به تامین مواد اولیه و ماشین الات خود از خارج هستند و امکان صادرات و حضور در بازارهای جهانی را نیز به دست آورده اند.

وی با بیان اینکه شاهد جان گرفتن بسیاری از صنایع که پیش از این به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم ها با تعطیلی روبرو شده بودند هستیم، اظهار کرد: در پی تلاش های دولت تدبیر و امید به منظور بهبود شرایط برای فعالیت در بخش صنعت در حال حاضر شاهد استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای فعالیت در بخش تولید هستیم.

استاندار گفت: فضای پسابرجام به اذعان بسیاری از تولیدکنندگان موجب ایجاد نشاط در بخش تولید و صنعت شده است.

مروارید اظهار کرد: در سطح استان تلاش کرده ایم تا در کارگروه های مختلف موانع و مقررات دست و پاگیر و مانع تحرک در بخش تولید را با تصمیم های مدیریتی از پیش رو برداریم تا شاهد تقویت بخش تولید و حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

استاندار ایلام باحضور در شهرک صنعتی سرابله ا ز کارخانه فولاد گستر با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان که در سال آینده به بهربرداری میرسد و کارخانه کوشاب غرب  با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان در ماه آینده افتتاح میشوند بازدید کردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز