به ریاست سید مهدی محمدی :

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس برگزار شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۶:۴۲:۲۲
کد خبر: ۵۲۴۷۱۳
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس برگزار شد
فرماندار در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس گفت، بدون تردید روابط عمومی ها و رسانه های جمعی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه و فرهنگ سازی دارند.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان قدس به ریاست سید مهدی محمدی فرماندار و رئیس شورای روابط عمومی شهرستان، اینانلو رئیس ستاد انتخابات شهرستان،علیزاده سرپرست روابط عمومی فرمانداری و دبیر شورای روابط عمومی شهرستان ،مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان و  تعدادی از اصحاب رسانه  در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 فرماندار شهرستان قدس ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در این نشست نقش روابط عمومی ها را در انعکاس اخبار و اطلاعات بسیار ارزشمند و مهم دانست و اظهار داشت : بدون تردید روابط عمومی ها و رسانه های جمعی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه و فرهنگ سازی دارند.

سید مهدی محمدی افزود: امروزه یکی از مهمترین و حساس ترین وظایف روابط عمومی ها در بعد برون سازمانی برقراری ارتباطی صحیح و اندیشمندانه برپایه عقل و خرد با رسانه های جمعی،مردم و افکار عمومی است.

فرماندار شهرستان قدس تصریح کرد : در واقع یکی از مهم ترین ابزارها برای اینکه هدف، مقصود اصلی و جان کلام گزارش های شما را به سمع و نظر مخاطبان برساند همانا رسانه ها هستند.

 محمدی عنوان کرد : تعامل و همکاری تنگاتنگ میان روابط عمومی ها و رسانه های جمعی می تواند نقش موثری در شناساندن فعالیت ها و اقدامات دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به مردم داشته باشد

وی افزود : تلاش متقابل روابط عمومی مجموعه ها و سازمان های اجرایی در رسانه های جمعی علاوه بر تولید اخبار مستند، به جریان سازی های خبری می انجامد. امروزه نقش بی بدیل رسانه ها در شکل دهی و هدایت افکار عمومی و جریان سازی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... بر هیچ کس پوشیده نیست.

فرماندار شهرستان قدس اضافه کرد : مردم از سازمان ها،دستگاه های اجرایی و خدمات رسان انتظار پاسخگویی دارند،

محمدی در ادامه اظهار کرد : روابط عمومی ها چشم بینا و گوش شنوای سازمان ها هستند.بالطبع افرادی که برای این جایگاه انتخاب می شوند نیز باید از چهره های فرهیخته،آگاه باشند تا بتواند با اقشار مختلف جامعه ارتباط مناسبی برقرار نمایند.

وی یادآور شد : جایگاه روابط عمومی ها در دنیای امروز بسیار حساس است.لذا این حساسیت ایجاب می کند تا اطلاعات افراد ی که در این مجموعه ها فعالیت می کنند نیز بروز باشد و در همین راستا برگزاری دوره های آموزشی تخصصی بسیار مفیده فایده خواهد بود و باعث افزایش توانمدیهای روابط عمومی ها و پیشرفت امور خواهد شد.

فرماندار شهرستان تشکیل شورای روابط عمومی شهرستان را گامی مهم  و موثر در افزایش  ارتباط و همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی برشمرد و متذکر شد :با تشکیل و گسترش دامنه فعالیت های این شورا در شهرستان بسیاری از معضلات و مشکلات موجود شناسایی و مرتفع و علاوه بر آن سیاست های تبلیغاتی و اطلاع رسانی سازمانها و دستگا ههای اجرایی و خدمات رسان در اعلام واقعیت ها به مردم  نیز بطور کامل محقق خواهد شد.

محمدی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات،  از روابط عمومی های ادارات شهرستان درخواست نمود تا با اطلاع رسانی و تبلیغات جامع موجبات حضور گسترده  و حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم نمایند.

رئیس ستاد انتخابات نیز در این جلسه بر حضور حداکثری در پای صندوق های رای سخن گفت و افزود از روابط عمومی ها انتظار داریم در تبلیغات سازمانی از جانب داری یا تخریب اشخاص اجتناب و صرفا به حضور حداکثری در انتخابات بپردازند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز