مشکلات شهر پیشوا از زبان رییس شورای اسلامی شهر

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۷:۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۲۴۷۳۶
مشکلات شهر پیشوا از زبان رییس شورای اسلامی شهر
طباطبایی رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا گفت: اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا در خصوص رفع مشکلات شهر همیشه پیگیر و ثابت قدم بوده و مصمم بر رفع مشکلات مطروحه هستند.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران: سید حسن طباطبایی در سومین جلسه مشترک شورای اسلامی شهر با محمدی فرماندار پیشوا به بیان مسائل و مشکلات شهر پیشوا پرداخت و گفت : اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا در خصوص رفع مشکلات شهر همیشه پیگیر و ثابت قدم بوده و مصمم بر رفع مشکلات مطروحه هستند.

طباطبایی ضمن تقدیر از پیگیری مسائل و مشکلات شهر توسط حجت الاسلام والمسلمین رحمتی نیا امام جمعه و مهندس محمدی فرماندار، افزود : شهروندان با مطرح نمودن مشکلات شهر با اعضای شورای شهر ، خواستار رسیدگی و رفع سریعتر این مشکلات می باشند .

وی در ادامه به بخشی از مشکلات شهری اشاره کرد و گفت : یکی از مشکلات جدی شهر بحث بهداشت و درمان و نبود امکانات ، تجهیزات ، پزشک متخصص و عدم دسترسی لازم به مراکز بهداشتی دولتی است و با وجود مراکز خصوصی سطح شهر و هزینه های بالای درمان این مراکز، شهروندان خواستار تجهیز نمودن مراکز دولتی و رسیدگی هرچه سریعتر و مرتفع نمودن مشکلات این حوزه می باشند .

سید حسن طباطبایی در ادامه به مشکل زیرگذرهای جاده کهنک و جاده سلمان آباد اشاره داشت و گفت : شرکت راه رآهن با احداث این دو زیرگذر و عدم توجه در تامین چاه های جذبی این دو زیرگذر، مشکلاتی برای اهالی و شهروندان در مواقع بارندگی بوجود آورده و علیرغم مکاتبات و پیگیری های شهرداری و شورای شهر هیچ اقدامی از سوی شرکت راه آهن صورت نگرفته و عمده این مشکل و رفع آبگرفتگی این اماکن برعهده آتش نشانان می باشد و می طلبد این مشکل توسط جنابعالی پیگیری و رفع گردد.

وی در ادامه اظهار داشت : در مبادی شهر عده ای مبادرت به فروش دام زنده و علوفه فروشی می نمایند که مشکلاتی علاوه بر تهدید سلامت جامعه  ، چهره ورودی شهر دستخوش تغییراتی شده که برای شهر مناسب نیست و با پیگیری های صورت گرفته دو مکان توسط شهرداری تعیین و معرفی ، نیازمند همکاری شبکه بهداشت ، جهاد کشاورزی و اداره دامپزشکی برای رفع این موضوع می باشد.

طباطبایی در ادامه سخنان خود به مشکلات احداث پل در چهارراه محمد آباد اشاره کرد و گفت، با توجه به مکاتبات شهرداری و شورای شهر با استانداری و شرکت راه آهن ، نیازمند مساعدت و پیگیری جنابعالی است تا مشکل این منطقه از شهر هم با وجود شما مرتفع گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا در پایان از نگاه ویژه فرماندار به شهرداری و شورای شهر تقدیر و تشکر کرد و تصریح نمود: در شورای شهر این آمادگی وجود دارد در خصوص رفع مشکلات شهر و شهرستان پیگیر مسائل باشیم و از هیچ کوششی برای شهر و رضایتمندی شهروندان دریغ نورزیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز