استاندار اردبیل:

۲۰۰ میلیارد ریال کمک فنی به واحدهای تولیدی استان اردبیل اختصاص می‌یابد

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۲:۴۳
کد خبر: ۵۵۹۹۴۷
۲۰۰ میلیارد ریال کمک فنی به واحدهای تولیدی استان اردبیل اختصاص می‌یابد
استاندار اردبیل گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال کمک فنی و اعتباری برای واحدهای تولیدی استان اردبیل اختصاص می‌یابد.

به گزارش برنا،مجید خدابخش بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اردبیل که با حضور وزیر نیرو در گرمی مغان برگزار شد، اظهار داشت: 200 میلیارد ریال کمک فنی و اعتباری برای واحدهای تولیدی استان اردبیل اختصاص می‌یابد که قشر نیازمندان و محروم استان از اولویت بالایی برخوردار است.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که برای حمایت از سرمایه‌گذاران در مناطق غیربرخوردار در دستور کار قرار داده شده می‌توان به معافیت‌های مالی ویژه اشاره کرد که حائز اهمیت بسیار است و می‌تواند ما را در رسیدن به بسیاری از اهداف مورد نظر رهنمون شود.

استاندار اردبیل گفت: تمامی اهداف ما مبنی بر تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری است که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود، بلکه باید اهتمام و تلاش ویژه‌ای در سال جدید داشته باشیم تا بتوانیم پروژه‌های راکد و نیمه‌راکد را فعال کرده و در رابطه با مهار آب‌های مرزی اقدامات لازم را انجام دهیم.

خدابخش بیان کرد: اشتغالزایی و حمایت از تولیدات داخلی با توجه به نامگذاری سال 96 جزو مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای پیشبرد اهداف مورد نظر در دستور کار قرار داده شده که امیدواریم اقدامات انجام یافته در این زمینه بتواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وی با اشاره به این که 5 میلیارد تومان به صندوق حمایت از توسعه کشاورزی و 10 میلیارد ریال برای کشت پسته و زعفران اختصاص می‌یابد، اظهار کرد: تمامی این اعتبارات با هدف توسعه بخش کشاورزی در استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است، چرا که بخش کشاورزی استان اردبیل دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار بالایی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز