مدیرکل زندان‌های اردبیل:

جرایم مالی در اردبیل رو به افزایش است

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۶۷۰۵۳
جرایم مالی در اردبیل رو به افزایش است
مدیرکل زندان‌های استان اردبیل از رشد نرخ جرایم مالی و در نتیجه افزایش زندانیان مرتبط با این نوع جرایم در زندان های استان خبر داد.

به گزارش برنا،مراد فتحی پیش از ظهر پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل تصریح کرد: بعد از جرایم مواد مخدر، جرایم مالی دومین رتبه را در زندان‌های استان دارد.

وی افزود: در کل استان ۶۲۵ زندانی جرایم مالی و در خود اردبیل ۳۲۵ زندانی جرایم مالی داریم که رقم قابل‌توجهی را شامل می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان تأکید کرد: هر چند برای برقراری نظم قوه قهریه لازم است اما هیچ‌کس فرد زندانی را قبول ندارد و این در حالی است که زندانی مالی به دلایل ناخواسته زندانی شده است.

فتحی تأکید کرد: متأسفانه نمونه‌هایی از زندانی شدن به دلیل دیه تصادفات، چک برگشتی و مهریه مشاهده می‌شود که هر چند به لحاظ قانونی جرم است اما جرمی ناخواسته بوده و به صورت عمدی فرد دست به آن نمی‌زند.

وی با اشاره به برگزاری سالانه جشن گلریزان در ماه رمضان اضافه کرد: سال گذشته ۲۶۶ زندانی مالی با بدهکاری ۹ میلیارد تومانی آزاد شدند که ۷۵۰ میلیون تومان از آن توسط خیرین تأمین شده بود.

مدیرکل زندان‌های استان تأکید کرد: امسال نیز توقع ما حمایت از زندانیان مالی است که برخی وضعیت مالی و معیشتی مطلوبی نیز ندارند و نیازمند کمک خیرین هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز