اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی برگزار شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۴:۳۷:۲۰
کد خبر: ۵۹۳۶۴۹
اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی برگزار شد
اولین کنفرانس از سلسله کنفرانسهای ملی موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری مشهد، در تاریخ ٥ مرداد ١٣٩٦ ، در سالی که مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی معرفی شده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر شهاب الدین سعیدیان، دبیر اجرایی این کنفرانس با اشاره به اینکه این کنفرانس با عنوان پژوهشهای کاربردی در علوم و مهندسی، با هدف کارکردی کردن پژوهشها و در واقع نزدیکی "نگاه و عمل" برنامه ریزی شده، بیان کرد: با توجه به افزایش روز افزون کنفرانسهای صرفا پژوهشی در سطح کشور، تلاش و هدف اصلی ما در راستای برگزاری یک کنفرانس باکیفیت بوده، وبا تبلیغات بسیار کم و فقط در سطح اساتید و دانشگاههای مختلف، توانستیم در محور های مختلف ٥٦٠ مقاله دریافت نماییم، که با توجه به داوری جدی توسط ١١٣ داور برجسته از اقصی نقاط کشور، که هرمقاله توسط ٣ داور بررسی شد و ٥١ مقاله که کیفیت لازم را دارا نبودند، رد شدند."

به گزارش خبرگزای خراسان این کنفرانس از ساعت ٨ صبح پنجشنبه، با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان تویط دکتر موحدیان، مدیر پژوهشی موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری، شروع شد و پژوهشگران در ٦ پنل ١٧٣ مقاله شفاهی و ٩٨ مقاله به صورت ارائه پوستر، برای علاقه مندان ارائه کردند.

در ادامه آقای دکتر حاتمی نژاد، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و دبیر علمی کنفرانس مواردی را در خصوص بار علمی و اهداف کنفرانس بیان نمودند.

در نهایت کنفرانس پس از صرف ناهار و معرفی پژوهشگران و داوران برتر و ارائه گواهینامه های شرکت کنندگان در ساعت ١٥ به کار خود پایان داد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به تارنمای موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری (www.eqbal.ac.ir) مراجعه نمایند.

شایان ذکر است موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری در تاریخ ٢٦ و ٢٧ مهرماه سال جاری نیز، کنفرانس ملی "معماری ایران- گذشته، اکنون و آینده " را با مضمون ویژه بناهای آیینی و مذهبی برگزار خواهد کرد. که هردوی این کنفرانس ها به صورت سالانه ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز