شهردار اردبیل :

میدان قدس اردبیل تا پایان هفته بازگشایی می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۴:۵۷:۴۹
کد خبر: ۵۹۴۰۴۶
میدان قدس اردبیل تا پایان هفته بازگشایی می‌شود
شهردار اردبیل گفت: با تلاش‌ها و اقدامات انجام شده انتظار می‌رود تا پایان این هفته آسفالت‌ریزی میدان قدس اردبیل به پایان برسد و شاهد بازگشایی این میدان باشیم.

به گزارش برنا، حمید لطف‌اللهیان در بازدید از روند اجرای پروژه پل قدس اردبیل اظهار داشت: با تلاش‌ها و اقدامات انجام یافته انتظار می‌رود تا پایان این هفته آسفالت‌ریزی میدان قدس اردبیل به پایان برسد و شاهد بازگشایی این میدان با  استفاده از حدود 3 هزار تن آسفالت باشیم.

وی افزود: این پروژه که با هدف کاهش ترافیک در حال اجرا است تاکنون با روند مناسبی ادامه دارد و در این زمینه از عموم مردم و همشهریان انتظار داریم تا زمان اجرای این پروژه مهم و اساسی صبر و شکیبایی را مبنای کار قرار داده و در این زمینه همکاری و مشارکت‌های لازم را با ما داشته باشند.

شهردار اردبیل گفت: موضوعی که اهمیت تسریع بازگشایی این میدان را دوچندان می‌کند حضور مسافران با وجود مسدود بودن میدان قدس و ایستگاه سرعین که یکی از مسیرهای اصلی شهری است که سبب به وجود آمدن مشکلاتی زیادی از جمله ترافیک سنگین در این منطقه می‌شود.

لطف‌اللهیان از احداث یک میدان جدید به نام میدان مقدس اردبیلی در تقاطع نیار نیز خبر داد و بیان کرد: با توجه به این که شهروندان در طول سالیان گذشته در این سه راه شاهد تصادفات خطرناک متعددی بودند به همین منظور شهرداری اردبیل با برنامه‌ریزی‌های متعدد از سال گذشته اقدام به  اصلاح این تقاطع و  احداث میدان کرده است.

وی تصریح کرد: دلیل اصلی به تاخیر افتادن احداث این میدان وجود نزدیک به 30 ملک در این مسیر بود که باید مورد تملک شهرداری قرار می‌گرفت که خوشبختانه در طول دو سال گذشته توانستیم با توافقات صورت گرفته با مالکان همه 30 ملک را رفع معارض کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز