فرهنگ سازى براى عدم تولید زباله در طرح پاکداشت طبیعت

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۳:۴۳
کد خبر: ۷۱۷۸۸۴
فرهنگ سازى براى عدم تولید زباله در طرح پاکداشت طبیعت
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: تاکید بر فرهنگ سازى براى عدم تولید زباله، یکی از محوری ترین برنامه ها در اجرای طرح پاکداشت طبیعت بشمار می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانى در جلسه هماهنگی برگزاری طرح پاکداشت طبیعت با تاکید بر فرهنگ سازى براى عدم تولید زباله، تصریح کرد: حفاظت از محیط زیست امرى ضرورى است که ما در این طرح تلاش مى کنیم با تمام قدرت و بهترین نحو برنامه را اجرا نماییم.

اول تیرماه طرح پاکداشت طبیعت اجرا خواهد شد

قدرت اله شمیرانى، معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این جلسه بیان داشت: طرح پاکداشت طبیعت از سال ٩٣ در البرز رقم خورد که برخلاف آنچه رخ داد نخست فکر مى کردیم مورد استقبال قرار نگیرد.

وى ادامه داد: در سال جارى نیز این امر در روز اول تیر ماه برگزار خواهد شد که با کمک دستگاه ها و اطلاع رسانى از سوى رسانه ها پیش بینى مى شود ٤ هزار نفر در این طرح مشارکت داشته باشند.

وى همچنین عنوان کرد: نیروهاى کنترل کننده براى تامین امنیت و سلامت حاضرین در این طرح نیز از صبح روز جمعه اول تیرماه 97 در مسیر جاده چالوس مستقر خواهند شد.

وى در پایان تصریح کرد: طرح پاکداشت طبیعت براى ورزش و جوانان به یک روز منتهى نشده چراکه در راستاى پاکداشت طبیعت و محیط زیست، سازمان هاى مردم نهاد و هیات هاى ورزشى در طول سال اقدامات و آموزش هاى لازم را در قالب برنامه هاى متنوع اجرا خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز