استاندار اردبیل:

بانک ها و ادارات در پیشبرد اقتصاد مقاومتی باید بیشتر همکاری کنند

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۴:۰۲
کد خبر: ۷۳۳۴۱۸
بانک ها و ادارات در پیشبرد اقتصاد مقاومتی باید بیشتر همکاری کنند
استاندار اردبیل بر همکاری دستگاههای اجرایی و بانک های عامل در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی تاکید کرده و آن را ضامن پیشبرد امور ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، اکبر بهنامجو، عصر سه شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اردبیل  گفت : عملکرد بیشتر بانک های عامل در ارتباط با همکاری برای پیشبرد طرح ها و برنامه های مربوط به اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل پارسال مطلوب بوده است.

وی بیان کرد: بسیاری از سرمایه گذاران در طی مراحل دریافت تسهیلات از بانک ها برای آغاز طرح های اقتصاد مقاومتی با مشکلاتی مواجه می شوند و همکاری ارگان های ذیربط با این افراد و تشکیل نشست های مشترک با بانک ها به رفع این مشکل کمک خواهد کرد.

بهنامجو تاکید کرد: اهداف طرح های مربوط به اقتصاد مقاومتی ارگان ها و ادارات استان باید مشخص و بطور کارشناسی تعیین شود که آیا عملکرد آن ارگان بالاتر از اهداف در نظر گرفته شده بوده و یا پایین تر از آن می باشد.

او دقت در تهیه و ارائه آمارها به شکل واقعی و درست را یادآوری و اظهار داشت: هر قدر آمار و ارقام به واقعیت نزدیک تر باشد به همان اندازه میزان موفقیت و کارایی را افزایش می دهد.

وی همچنین گفت: آمار واقعی کارگاهها و واحدهای فعال و نیمه فعال در شهرک های صنعتی در حال استخراج است تا بتوانیم با رفع مشکلات واحدهای نیمه فعال چهره شهرک های صنعتی استان را هر چه بیشتر شاداب تر و فعال تر کنیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: مردم باید از هر کار و حرکت خوب که در ارتباط با رفع بیکاری و رکود اقتصادی انجام می شود بطور ملموس آگاهی یابند و ببینند که وضعیت روز به روز بهتر می شود.

در این نشست تعدادی از مسئولان ارگان های ذیربط مسائل و پیشنهادهای خود را در ارتباط با برنامه های مربوط به اقتصاد مقاومتی مطرح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز