مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

همدلی و همراهی در ورزش استان کرمانشاه شکل گرفته است

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۶:۰۱
کد خبر: ۷۷۴۱۹۶
همدلی و همراهی در ورزش استان کرمانشاه شکل گرفته است
۶۸میلیارد ریال به توسعه و تکمیل اماکن ورزشی قصرشیرین در سال‌جاری اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست شورای ورزش شهرستان قصرشیرین با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و  فرماندار شهرستان قصرشیرین در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این نشست گفت: ۶۸میلیارد ریال به توسعه و تکمیل اماکن ورزشی قصرشیرین در سال‌جاری اختصاص یافت.

اوافزود: همدلی و همراهی در ورزش استان کرمانشاه شکل گرفته و برای توسعه و موفقیت‌های بیشتر مسیر خود را در شهرستان‌ها بیشتر از گذشته ادامه خواهد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به حضور مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در سالن مسابقات برای حمایت از تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد غرب در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تیم مدیریتی استان کرمانشاه اعتقاد و نگاه ویژه‌ای به ورزش دارند و این یک فرصت ارزشمند برای مجموعه ورزش استان کرمانشاه است.

رحیمی ادامه داد: میزبانی شهرستان‌های استان کرمانشاه در رویدادهای لیگ برتر و مسابقات ملی و بین‌المللی موجب رشد و توسعه ورزش می‌باشد.

او افزود: شهرستان قصرشیرین بر این اساس یکی از بهترین نقاط کشور برای این میزبانی‌هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به سرانه چهار متری سرانه فضای ورزشی قصرشیرین اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری ۶۸ میلیارد ریال برای توسعه، تعمیر و تکمیل اماکن ورزشی، سالن رزمی، زورخانه، ایجاد زمین‌های روبازو استخر روباز اماکن ورزشی قصرشیرین اختصاص یافته است.

رحیمی ادامه داد: احداث سه زمین چمن مصنوعی هم در این شهرستان مصوب شده است و پس از جانمایی اجرایی خواهند شد.

او افزود: برای ایجاد فضاهای روباز مجهز در سطح شهرستان قصرشیرین آمادگی داریم و در صورت تامین زمین مورد نیاز اقدام لازم به عمل خواهد آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز