دستگیری قاتل "عروسی خونین" کرمانشاه در البرز

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۱:۰۵
کد خبر: ۷۸۵۱۱۶
دستگیری قاتل عروسی خونین کرمانشاه در البرز
حفظ امنیت در جامعه خط قرمز پلیس است و همکاران ما با هرگونه ناامنی و شرارت به صورت جدی مقابله می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش پلیس، فردی که اقدام به قتل چهار تن و زخمی کردن 16 تن دیگر در مراسم عروسی شهرک چمن کرمانشاه کرده بود، صبح امروز (شنبه، 17 آذر) با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان کرمانشاه دستگیر شد.

او افزود: در جریان حادثه تیراندازی که شامگاه 14 آذر و در حین برگزاری مراسم عروسی در شهرک چمن کرمانشاه اتفاق افتاده بود، متاسفانه چهار تن کشته و 16 تن زخمی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در بررسی‌های انجام شده از سوی پلیس مشخص شد در جریان برگزاری مر‌اسم عروسی، یکی از میهمانان که سابقه شرارت و قتل داشته و تحت تعقیب پلیس نیز بوده، پس از درگیری با چند تن با تهیه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی در مراسم می‌کند.

امان‌اللهی ادامه داد: به دنبال این تیراندازی 20 تن زخمی می‌شوند که پس از انتقال به بیمارستان چهار تن آنان شامل یک یک زن و سه مرد جان خود را از دست می‌دهند.

او افزود: با حضور به موقوع پلیس در محل حادثه، سه تن از طرف‌های درگیری بازداشت و مظنون اصلی هم با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و ردیابی‌های مستمر، صبح امروز پس از هماهنگی با مقام قضائی در شهر ملارد استان البرز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: حفظ امنیت در جامعه خط قرمز پلیس است و همکاران ما با هرگونه ناامنی و شرارت به صورت جدی مقابله می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز