استاندار خواستار شد:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی چهارمحال و بختیاری هدفمند شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۶:۳۰
کد خبر: ۷۹۶۵۷۵
پرداخت تسهیلات اشتغالزایی چهارمحال و بختیاری هدفمند شود
استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر پرداخت هدفمند و هدایت شده تسهیلات اشتغالزایی گفت : برای جلوگیری از انحراف در استفاده از تسهیلات اشتغالزایی باید این پرداخت ها هدایت شده باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اقبال عباسی در کارگروه اشتغال چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری با سهمیه 3 هزار و 140 میلیارد ریالی در تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری رتبه نخست کشور را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری عملکرد خود را به موقع اطلاع رسانی کنند تا مانع از سوءاستفاده عده ای در فضای مجازی در این خصوص شوند.

وی یادآور شد : مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در برابر اخبار منفی و اشتباه فضای مجازی سکوت نکنند و برای پاسخگویی شفاف در این زمینه برای تقویت روابط عمومی ها اقدام لازم را انجام دهند و اطلاع رسانی به موقع در کوتاهترین و سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نرخ بیکاری استان در پاییز امسال 17 درصد اعلام شده که نسبت به پائیز سال گذشته 4.2 درصد کاهش داشته است.

طهمورث الیاسی بختیاری تاکید کرد: این نرخ در مدت مشابه سال قبل 21.2 درصد بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز گفت : سهمیه استان از محل تسهیلات مشاغل خانگی 175 میلیارد ریال است.

حفیظ الله فاضلی تصریح کرد: از این مبلغ تاکنون 162 میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات به 350 رشته مشاغل خانگی چهارمحال و بختیاری ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت: در این راستا تاکنون 6 هزار و 36 طرح با نیاز اعتباری 8 هزار و 821 میلیارد ریال به بانک های عامل چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

فاضلی تاکید کرد: از این تعداد 2 هزار و 73 طرح با تسهیلات مورد نیاز 3 هزار و 50 میلیارد ریال بررسی و 2 هزار و 385 طرح با 2 هزار و 332 میلیارد ریال مصوب شده است.

وی افزود: از این مجموع تاکنون 2 هزار و 32 سطرح با نیاز اعتباری یکهزار و 897 میلیارد ریال به مرحله عقد قرارداد رسید و یکهزارو 712 میلیارد ریال برای یکهزار و 920 طرح پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از این میزان یکهزار و 578 طرح با نیاز تسهیلاتی 3 هزار و 131 میلیارد ریال از سوی بانک های استان برگشت داده شد.

فاضلی یادآور شد: تسهیلات مشاغل خانگی چهارمحال و بختیاری از سوی بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

از مجموع 175 میلیارد ریال سهمیه چهارمحال و بختیاری از محل تسهیلات مشاغل خانگی تاکنون 162 میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات به 350 رشته به استان ابلاغ شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز