دیدار استاندار جدید با تولیت آستان قدس رضوی

۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۵:۳۸
کد خبر: ۷۹۸۶۷۴
دیدار استاندار جدید با تولیت آستان قدس رضوی
علیرضا رزم حسینی استاندار جدید خراسان رضوی با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در مشهد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار گفت: این آستان برای حل مشکلات مردم آماده هر نوع همکاری با بخشهای مختلف کشور از جمله دولت و مدیریت استان خراسان رضوی بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی افزود: مشهد مقدس سالانه حدود 30 میلیون نفر جمعیت متغیر دارد که در کشور بی ‌نظیر و نیازمند اقتضائات خاصی است.

وی ادامه داد: وظیفه داریم در جهت خیر و صلاح مردم و تسهیل امر زیارت هرچه می ‌توانیم به ‌دستگاه‌های مختلف کمک و در این راستا تلاش کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در مشهد مقدس رابطه شهروند و گردشگر نیست بلکه مفهوم زائر و مجاور وجود دارد و به‌ همین دلیل همه مسئولان در این شهر و استان خراسان رضوی خادمان حضرت رضا(ع) هستند.

وی در ادامه همچنین گفت: سابقه مدیریتی رزم حسینی نشان می ‌دهد به ‌موضوع رفع محرومیت و گرهگشایی از مردم اهتمام داشته و این موضوع برای این استان و مردم آن امیدآفرین است.

علیرضا حسینی 12 دی ماه جاری از سوی هیات دولت به عنوان چهاردهمین استاندار خراسان رضوی معرفی و مراسم معارفه وی چهارشنبه گذشته با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه