سرپرست معاونت اقتصادی استانداری اردبیل

دستاورد‌های خوبی از همدلی مسوولان در اردبیل بوجود آمده است

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۱۲۲۵۹
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری اردبیل گفت: دستاورد‌های خوبی از همدلی بین مسوولان اردبیل بوجود آمده و امیدواریم این روند برای توسعه استان ادامه یابد.

به گزارش برنا،عباس کریمی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن، تجارت استان با حضور عباس تابش، معاون وزیر صمت، اظهار کرد: افزایش صادرات در استان قابل توجه بوده در واقع ۳۲درصد صادرات کشور از صنعت است و ارزش صادرات صنعتی و تولیدی استان مناسب است.

وی با بیان اینکه اردبیل دروازه ورود حوزه قفقاز و آسیای میانه است افزود: با افزایش نواحی و شهرک‌های صنعتی در استان زمینه سرمایه گذاری و کاملا مهیا شده و باید سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت بر این اساس در جذب سرمایه گذار تلاش کند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری اردبیل از ایجاد ۱۶ ناحیه صنعتی جدید خبر داد و افزود: اقدامات اولیه این نواحی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شده که به تعداد موجود افزوده می‌شود.

کریمی با بیان اینکه قابلیت‌های زیادی در پهنه‌های معدنی استان وجود دارد گفت: مطالعه پهنه‌های معدنی در ماه‌های آتی به پایان می‌رسد و از خام فروشی سنگ‌های معدنی پیشگیری می‌شود.

وی از بازاریان خواست در آستانه سال نو از قوانین مصوب تنظیم بازار تبعیت کرده و کالای خود را با قیمت مناسب در اختیار همشهریان قرار دهند.

کریمی از زحمات رییس سابق صنعت، معدن و تجارت تقدیر و برای سرپرست جدید این سازمان آرزوی توفیق کرد.

در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات چندین ساله سید حامد عاملی رییس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تقدیر و رامین صادقی مسوول حراست این سازمان به عنوان سرپرست جدید سازمان مذکور معارفه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز