رئیس خانه جوان شهرستان سنندج:

۴۰۰ جوان جذب خانه جوانان سنندج شده اند

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۳:۴۳:۳۳
کد خبر: ۸۴۶۵۱۶
۴۰۰ جوان جذب خانه جوانان سنندج شده اند
رئیس خانه جوانان شهرستان سنندج گفت: در اندک مدت فعالیت خانه جوانان سنندج توانسته ایم 400 جوان را جذب و خوشبختانه با استقبال چشمگیری مواجهه بودیم.

شادی مولانی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان در خصوص خانه جوان سنندج گفت: از ملزومات کلان برای هر سازمان مردم نهاد داشتن محلی برای برگزاری جلسات هماهنگی، امور اداری و تعامل بیشتر بین جوانان و مسئولان است که خانه جوانان مکانی برای برآورده شدن این اهداف است.

رئیس خانه جوانان سنندج عنوان کرد:  خانه جوانان شهرستان سنندج به صورت رسمی فعالیت خود را از تاریخ 18 فروردین سال جاری شروع کرد و براساس چارت و دستورالعمل سازمانی سه باشگاه مدیران جوان، پیشگامان جوان و سمن های جوان در آن مشغول به کار هستند.

او افزود: باشگاه مدیران جوان با مدیران جوان دستگاه ها یا افرادی که حوزه کاری آنان با جوانان است ارتباط می گیرند و جلسات و نشست ها هم اندیشی را به صورت مدائم برگزار می کنند که در نهایت مطالبات جوانان را به به مدیران مرتبط می رسانند.

مولانی گفت: باشگاه پیشگامان جوان مسئول شناسایی جوانان توانمند و مستعد است که در کمک رساندن به اهداف جوانان در حوزه ی کارآفرینی و اشتغال زایی فعالیت دارند.

مدیر خانه جوانان سنندج اظهار داشت: باشگاه سمن های جوان نیز برقراری و ارتباط کاری با تمامی سمن های جوانان را برعهده دارد که در زمینه هماهنگ کردن فعالیت ها و برنامه های سمن های جوانان ورود پیدا می کند.

او اشاره ای به فعالیت های اخیر خانه جوانان کرد و گفت: برگزاری چندین کارگاه توانمند سازی ویژه اعضای سازمان های مردم نهاد، برگزاری نشست های فرهنگی ادبی با عنوان معرفی کتاب و نقد و بررسی آن، برگزاری ایستگاه سلامت به مناسبت هفته جوان، برگزاری کارگاههای پیش از ازدواج، برگزاری مسابقه ی دارت ویژه ی جوانان، برگزاری جلسات هم اندیشی ویژه مسئولان و مدیران جوان با جوانان و درخواست مطالبات آنان از مسئولین و برگزاری جلسات و نشست های جوانان کار آفرین و نخبه و شناسایی این افراد از جمله فعالیت های اخیر خانه جوانان سنندج بوده است.

مولانی هدف از احداث خانه های جوانان را برپایی کانونی برای تبادل نظر و فعالیت های جوانان عنوان کرد و گفت: ایجاد بستری مناسب و سالم برای گذراندن اوقات فراغت و برپایی کلاس های آموزشی همچنین اقدامات و فعالیت هایی که جوانان با مشکل نبود فضا و مکان مواجهه هستند از جمله اهداف خانه های جوانان است.

مدیر خانه جوانان سنندج عنوان کرد: در اندک مدت فعالیت خانه جوانان سنندج توانسته ایم 400 جوان را جذب و خوشبختانه با استقبال چشمگیری مواجهه بودیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که باهمکاری بیش از پیش ادارات بتوانیم خدمات بیشتری را در این مکان ارائه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز