رئیس انجمن اسکواش دانش آموزی کشور:

مسیر ورزش قهرمانی از مسیر ورزش دانش آموزی می گذرد

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۶:۳۹
کد خبر: ۸۸۲۲۰۷
مسیر ورزش قهرمانی از مسیر ورزش دانش آموزی می گذرد
مراسم افتتاحیه اولین همایش و دوره آموزشی روسای انجمن های اسکوش دانش آموزی کشور در گرگان با حضور محمد رضا مازندرانی رئیس انجمن اسکواش دانش آموزی کشور، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا:محمدرضا مازندرانی در اولین همایش و دوره آموزشی روسای انجمن های اسکوش دانش آموزی کشور ضمن خوش آمد به شرکت کنندگان گفت: هدف از تشکیل این دوره شروع فعالیت های اسکوش در سطح مدارس کشور می باشد.

وی گفت: همه مسئولین اعتقاد دارند که اگر بخواهیم ورزش را ارتقاء ببخشیم راهی جز تقویت آن در سطح دانش آموزی و مدارس نخواهیم داشت.

مازندرانی افزود: امیدوارم به زودی اولین جشنواره اسکوش دانش آموزی را در سطح مدارس برگزار کنیم. وی خطاب به معلمین شرکت کننده در همایش گفت: از وظایف ما معلمین ورزش استعداد یابی و کشف دانش آموزان فعال می باشد که امیدوارم بتوانیم استعدادهای برتر اسکواش را در سطح مدارس پیدا نموده و آنها را برای آینده کشور پرورش دهیم چرا که مسیر ورزش قهرمانی از مسیر دانش آموزی می گذرد.

در ادامه بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: این اتفاق را به فال نیک می گیرم و از دکتر مازندرانی که خود از سابقون ورزش خصوصا اسکواش می باشد تشکر می کنم و مطمئن هستم که با برگزاری این دوره شاهد اتفاقات خوبی در اسکواش مدارس خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: امروزه در همه دنیا در برنامه ریزی های ورزشی هرگاه به دانش آموزان نزدیک شده اند اتفاقات مهمی رخ داده است و امیدوارم این دوره باعث شناخت بیشتر ورزش اسکواش در سطح مدارس شود ودر آینده قهرمانانی از سطح مدارس به ورزش کشور معرفی شده و باعث افتخار ایران شوند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز