۱۳ موکب جدید از قزوین به زائران اربعین خدمات خواهند داد

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۴:۲۳
کد خبر: ۸۹۵۲۳۹
۱۳ موکب جدید از قزوین به زائران اربعین خدمات خواهند داد
۱۳ موکب جدید از استان قزوین در کنار موکب های ثبت شده از سال های قبل به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین امسال خدمات ارایه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛حامد کبودوند رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین با اعلام این خبر گفت: بدین ترتیب و با پایان مهلت نام نویسی از موکب های واجد شرایط، ۸۱ موکب حسینی (ع) از استان قزوین به زائران اربعین خدمت رسانی خواهند کرد.

وی اظهار داشت: این موکب ها در نقطه مرزی مهران، مسیر بین نجف تا کربلا، کربلای معلی و شهرهای مقدس نجف و مسیب به زائران اربعین خدمت می کنند.

این مسئول گفت: تعهد موکب های استان قزوین در ایام اربعین پذیرایی روزانه از ۲۷ هزار زائر شامل ۲۰ هزار زائر در مسیب، پنج هزار زائر در کربلای معلی و ۲ هزار زائر در نجف مقدس است.

کبودوند با بیان اینکه خدمات موکب های استان در مرز مهران و مسیر پیاده روی اربعین بین نجف تا کربلا خارج از تعهدات و مازاد است،افزود: خدمات این موکب ها شامل پذیرایی وعده های غذایی گرم، اسکان و تامین محل استراحت زائران، ارایه خدمات فرهنگی و همچنین درمانی است.

وی اظهار داشت: خدمات این موکب ها از ۱۰ صفر آغاز و در ۲۵ صفر  (۱۰ روز قبل و پنج روز بعد از اربیعن) به پایان می رسد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در ادامه با بیان اینکه جمع آوری نذورات و وجوهات مردمی از سوی موکب ها الزاما از طریق شماره حساب اختصاصی است که با نام موکب ها ثبت شده است، از شهروندان خواست تحت هیچ شرایطی برای کمک به موکب ها وجوهات خود را به شماره حساب افراد واریز نکنند و در صورت تمایل برای کمک به مبالغ مورد نظر را به حساب موکب ها که در ستاد مرکزی اربعین به ثبت رسیده است، واریز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز