فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبد کاووس خبر داد:

دستگیری سارق ۱۳ موتورسیکلت از مصلی اهل سنت گنبدکاووس

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۲۷:۰۵
کد خبر: ۸۹۵۸۳۲
دستگیری سارق ۱۳ موتورسیکلت از مصلی اهل سنت گنبدکاووس
سرهنگ علیفر تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی انتظامی سارق موتورسیکلت های مصلی اهل سنت شهرستان گنبدکاووس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، سرهنگ علیفر از دستگیری سارق موتورسیکلت از مصلی اهل سنت شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: در چندماه گذشته این سارق ۱۳ دستگاه موتور سیکلت را به سرقت برده است.

وی با اشاره به اینکه این سارق ۴۵ ساله دارای سابقه محکومیت نیز هست، اظهار کرد: این فرد سابقه دار اهل شهرستان بندرترکمن است و در بازجویی اولیه پلیس به ۱۳ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرده است.

فرمانده نیروی انتطامی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه سارق، موتور سیکلت نمازگزاران نماز جمعه مصلی اهل سنت را به سرقت میبرده است، افزود: موتور سیکلت نمازگزارانی که وسیله نقلیه خود را قفل نمیکردند از داخل پارکینگ مصلی به سرقت میرفته است.

علیفر با تاکید بر اینکه متهم با ظاهری موجه و استفاده از کلاه ویژه نمازگزاران اهل سنت دست به سرقت میزده است، خاطر نشان کرد: از مردم تقاضا داریم تا به هیچ وجه اعتماد نکنند و وسایل نقلیه خود را قفل نمایند.

وی با اشاره به اینکه پرونده سارق برای طی مراحل قانونی تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شده است، اضافه کرد:  پلیس پس از تکمیل پرونده اقدام به بازجویی مجدد از متهم برای کشف موتور سیکلت های مسروقه خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز