معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در جمع خبرنگاران گلستانی:

بازدید ها در تبادل افکار بسیار حائز اهمیت است

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۸:۰۷
کد خبر: ۹۰۸۶۱۶
بازدید ها در تبادل افکار بسیار حائز اهمیت است
فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: برگزاری تور رسانه ای جهت بازدید از طرح های گردشگری وعمرانی توسط اتحادیه خانه های مطبوعات شمال کشور در تبادل افکار بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ قربانعلی ولی زاده بورا در حاشیه تور رسانه ای خبرنگاران گلستانی به استان مازندران در نشست خبری با رسانه های گلستان ضمن اشاره به اینکه این قبیل بازدید ها میتواند در تبادل افکار بسیار حائز اهمیت باشد اظهار کرد: خبرنگاران بازوان توانمند مدیران هستند و مطالبات مردم را فارغ از نگاه حذبی پیگیری می کنند.

وی به ظرفیت های علمی و اقتصادی شهرستان بابل اشاره کرد و افزود: شهرستان بابل 17 مرکز آموزش عالی با 35 هزار دانشجو دارد و یکی از اهداف ما ارتقای شاخص های تجاری این شهرستان همانند گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد شهرستان بابل برپایه کشاورزی و تولید برنج و مرکبات است، به توانمندی بابل در ارائه خدمات پزشکی اشاره کرد و بیان داشت: غرب استان مازندران در ارائه خدمات درمانی و پزشکی توسط شهرستان بابل پشتیبانی میشود.

ولی زاده به ظرفیت خیرین خوشنام شهرستان بابل اشاره کرد و افزود: خیرین این شهرستان بیشترین مشارکت در ساخت مراکز درمانی و آموزشی را داشته اند.

در ادامه سید مصطفی میر تبارمعاون سیاسی فرمانداری بابل اظهار کرد: بین پاسخگویی مسئولین و کار مسئولانه و ارتباط با اهالی رسانه ارتباط مستقیم وجود دارد و مسئولین در صورت ارتباط موثر با اهالی رسانه مدعی سلامت کار خود می شوند.

وی با اشاره به ویژه بودن شهر بابل و بیان اینکه بابل در گذشته بارانداز اقتصادی شمال کشور بوده است تصریح کرد: دراین شهرستان شاخص اشتغال با استاندارد ها فاصله دارد و سرمایه های موجود آن طور که باید  در خدمت اشتغال نبوده است.

معاون سیاسی فرمانداری بابل گفت: بابل به عنوان میزبان جنگل های هیرکانی خود را موظف به حفظ این  گنجینه ارزشمند میداند.

وی به جشنواره بین المللی وارش در شهرستان بابل نیز اشاره کرد و افزود: امسال در این جشنواره بیش از 70 کشور حضور داشتند.

وی ضمن بیان اینکه سهم بابل در کشاورزی بسیار شاخص می باشد و این شهرستان بزرگترین تولید کننده برنج کشور است افزود: تولید عسل، پروتئین و مرکبات از دیگر فرآورده های غذایی شهرستان بابل است و این شهر نقش مهمی را در امنیت غذایی کشور ایفا میکند.

میر تبارمعاون تصریح کرد: شهرستان بابل در هفته دولت بیش از 80 میلیارد تومان در حوزه های درمانی، ورزشی، کشاورزی و صنعتی افتتاح پروژه داشته است.

معاون سیاسی فرمانداری بابل در پایان یادآور شد: در فصل بهار و تابستان بیش از 70 تورنمنت کشتی در روستاهای بابل برگزار شد که با استقبال بالایی روبرو بود.

در پایان این نشست خبرنگاران گلستانی از موزه بابل,مرکز ذهنی وجسمی زنده یاد نوشیروانی ,پروژهجمع آوری آب های سطحی مسیر شهرک های  مهندسین،بهزاد و 22 بهمن و همچنین شرکت پتروشیمی سهند بازدید کردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز