رئیس مجمع سمن های جوانان خراسان جنوبی:

مجمع جوانان ظرفیتی برای تصمیم سازی است/ کاندیدها و منتخبین از فردگرایی بپرهیزند

۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۲:۱۰:۰۹
کد خبر: ۹۲۰۷۱۴
مجمع جوانان ظرفیتی برای تصمیم سازی است/ کاندیدها و منتخبین از فردگرایی بپرهیزند
رئیس مجمع سمن های جوانان خراسان جنوبی با تاکید براینکه مجمع جوانان ظرفیتی برای تصمیم سازی است عنوان کرد: به کاندیداها و منتخبین انتخابات توصیه میکنم از فردگرایی پرهیز و یک صدا مطالبه گری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی؛ رضا قهوه‌چی، رئیس مجمع سمن‌های جوانان خراسان جنوبی، در خصوص دومین دوره انتخابات سازمان‌های مردم نهاد جوانان خراسان جنوبی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جوانان اشاره کرد و گفت: تاکید مقام معظم رهبری درگام دوم انقلاب روی حمایت و بال و پردادن به جوانان است و اگر هم می‌خواهیم اینجا اتفاق مثبتی بیفتد باید پیرو مقام عظمای ولایت به جوانان اهمیت دهیم.

وی افزود: جوانان در کشور به عنوان منبع انرژی نقش عمده‌ای در تعیین جهت‌گیری‌ها و توسعه اجتماعی و فرهنگی جوامع دارند. در دوران جنگ تحمیلی بیش از ۹۰ درصد شهدای ما از قشر جوان جامعه بودند اما پس از جنگ آنگونه که باید به جوانان بهاء داده نشده بود اما شکل گیریمجامع جوانان در کشور می تواند مسیر را برای حضور جدی تر جوانان در تصمیم سازی ها و مشارکت اجتماعی باز کند.

رئیس مجمع سمن‌های جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: اتفاقات خوبی در 3سال گذشته با حمایت و همراهی معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان جناب مهندس تندگویان در خصوص جوانان و آینده آنها رخ داد.

قهوه چی با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی زمینه های بسیاری در زمینه مشارکت اجتماعی جوانان خصوصا در بحث های کارآفرینی،گردشگری و آسیب های اجتماعی دارد تصریح کرد: سمن های استان با پشتکار و همراهی تا به الان بسیار خوب عمل کردند اما هنوز در زمینه های توسعه ای جای کار وجود دارد که قطعا دومین مجمع جوانان استان نگاه ویژه ای به این بحث خواهند داشت.

وی با تاکید بر ضرورت مطالبه‌گری اعضای مجمع جوانان استان افزود: امید داریم با اقدامات گسترده و مطالبه‌گری منتخبین مجمع جوانان استان در سطوح کشوری با اقدامات بهتر و بیشتری ظاهر گردند.

 قهوه‌چی بیان کرد مجمع جوانان ظرفیتی برای تصمیم سازی است که من تقاضا دارم افرادی که کاندیدا هستند از فردگرایی بپرهیزند و راه را برای پیشرفت تمامی سمن های استان خصوصا در سطح کشوری فراهم کنند.

وی افزود: مجمع سمن‌های جوانان استان باید نقطه عطفی برای فعالیت تشکل های جوان استان باشد تا در فرآیندهای تصمیم ‌سازی شرکت و در انجام کارهای مربوط به حوزه جوانان به طور موثر ورود پیدا کنند.

وی یادآور شد: خراسان جنوبی در دور اول انتخابات مجمع ملی توانست از بین 31 استان جایگاه 13 را به خود اختصاص دهد که نماینده استان به عنوان عضو علل البدل مجمع ملی انتخاب گردید.

وی با تاکید بر تشکیل مجامع موثر در راستای حل مسائل و مشکلات جوانان بیان کرد: انتخاب افراد باید به شکلی صورت گیرد که بتواند از حقوق مسلم جوانان و سازمان‌های مردم نهاد این استان در مجامع کشوری دفاع کند.

گفتنی است انتخابات مجمع جوانان خراسان جنوبی رو شنبه 18 آبان، ساعت 11 با 12 کاندیدا در بیرجند مرکز خراسان جنوبی با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز