نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

اعتماد مردم به درایت رهبری، فضای کشور را آرام کرد

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۱:۱۳
کد خبر: ۹۳۰۱۴۵
اعتماد مردم به درایت رهبری، فضای کشور را آرام کرد
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه می‌بینیم بعد از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب فضای کشور آرام می‌شود نشان از عمق ارتباط مردم با رهبری و اعتماد مردم به درایت ایشان است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ محمد جواد کولیوند در نشستی که امروز با اصحاب رسانه داشت، ضمن اشاره به اظهارات رئیس جمهور در خصوص عدم اطلاع از افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین را دولت پیشنهاد داده و باید مسئولیت آن را بپذیرد.

وی افزود: سران قوا به طور کامل از افزایش قیمت بنزین باخبر بودند؛ آیا می‌شود موضوعی در جلسه سران سه قوه تصویب شود و روسای قوا از آن مطلع نباشند؟

کولیوند با اشاره به اینکه برخی از اعضای شورای هماهنگی سران سه قوه  با نحوه اجرای آن مخالف بودند، تصریح کرد: سال ۹۴ در بررسی بودجه سال ۹۵، مجلس در خصوص افزایش پلکانی و تک نرخی شدن انرژی به جمع بندی رسید ولی به دلیل در پیش بودن انتخابات، دولت با اجرای آن مخالفت کرد و همین باعث شد در سال ۹۵ و ۹۶  قیمت انرژی افزایش پیدا نکند.

وی اضافه کرد: در سال ۹۷ هم مجددا این موضوع مطرح شد ولی این بار مجلس با این افزایش مخالفت کرد و در نهایت مساله افزایش انرژی به امسال موکول شد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: در ناآرامی‌های کرج  در میان دستگیرشدگان عده ای اصلا ساکن این استان نبودند و با توجه به فضای به وجود آمده کرج را برای اعمال آشوبگرانه مناسب دیده بودند و با برنامه ریزی قبلی و کاملا سازمان یافته وارد استان شده بودند.

وی در ادامه بیان داشت: در روز اول اغتشاشات در 719 نقطه از کشور درگیری وجود داشت و خسارات بزرگی به کشور زده شد که جای تاسف دارد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: در کرج در رابطه با این موضوع 400 نفر دستگیر شدند که البته 200 نفر از آن ها با توجه به ندامت و اعتراف به فریب خوردن آزاد شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز