رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

تمام ابعاد انتخاباتی در البرز لحظه به لحظه رصد می شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۱:۵۵
کد خبر: ۹۳۰۵۰۸
تمام ابعاد انتخاباتی در البرز لحظه به لحظه رصد می شود
رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: در استان البرز امکانات و تجهیزات برای ثبت نام داوطلبان انتخاباتی در دو حوزه انتخابیه کرج و ساوجبلاغ فراهم است و تمام ابعاد انتخاباتی در این استان لحظه به لحظه مورد رصد قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ نورمحمد فردی ظهر امروز در حاشیه رونمایی از تمبر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با دستور وزیر کشور در ۲۰۸ حوزه انتخابیه خبر داد.

وی ادامه داد: فرمانداران طبق جدول زمان بندی فرصت دارند از امروز به مدت شش روز هیئت های اجرایی را به موازات ثبت نام از داوطلبان، تشکیل دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه باید همزمان از امروز دهم آذرماه حداکثر در مدت شش روز تشکیل شوند و  بر اساس مواد ۳۱، ۳۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و فرم‌های آن در چارچوب برنامه زمانبندی انتخابات نسبت به تشکیل هیئت اجرایی اقدام کنند.

وی همچنین بیان داشت: برای تبلیغات داوطلبان انتخاباتی یک هفته در تاریخ مشخص تعیین شده بنابراین تبلیغات زودهنگام تخلف محسوب شده و پیگیری می شود.

فردی با بیان این که هماهنگی خوبی برای برگزاری انتخابات البرز انجام شده است، گفت: مجریان انتخاباتی به صورت مستمر پای کار بوده و اقدامات موثر را در این زمینه انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی باید پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی ۱۰ روزه و بر اساس جدول زمانبندی شده به صلاحیت ها رسیدگی کنند و نتیجه اولیه را به افراد اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز