ثبت نام مسکن ملی، ترفند جدید کلاهبرداران

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۸:۰۰:۰۴
کد خبر: ۹۳۶۶۸۳
ثبت نام مسکن ملی، ترفند جدید کلاهبرداران
رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان در خصوص کلاهبرداری مالی در فضای مجازی در پوشش ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو روز یکشنبه گفت: طی چند روز اخیر، پیامکی حاوی یک آدرس با موضوع طرح ملی مسکن به برخی شهروندان ارسال و از آنان خواسته شده است برای ثبت نام در این طرح بر روی آدرس معرفی شده کلیک کنند.  

وی اظهار داشت: پس از کلیک بر روی آدرس، کاربران به صفحه بانکی جعلی، هدایت و از آنان خواسته می شود مشخصات کارت بانکی از جمله رمز دوم خود را وارد و به منظور ثبت نام مبالغی را واریز کنند.

آدینه‌لو ادامه داد: متاسفانه کاربران پس از وارد کردن اطلاعات بانکی خود، مشاهده می‌کنند که حساب بانکی‌ آنان خالی شده و در واقع مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌ اند.

وی از شهروندان خواست به اینگونه پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی به هیچ عنوان اعتنا نکنند و هرگونه اخبار در مورد طرح اقدام ملی مسکن را فقط از طریق  سازمان‌های ذیربط و خبرگزاری‌های رسمی و صدا و سیما دریافت کنند.

رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: کاربران دقت کنند آدرس‌های پرداخت الکترونیکی با پروتکل https و نماد shaparak.ir شروع شود و در استفاده از صفحات پرداخت بانکی نیز از صفحه کلید مجازی استفاده کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز