رقابت آویژه برای پیروزی در تهران

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۲:۳۲
کد خبر: ۹۴۹۶۲۰
رقابت آویژه برای پیروزی در تهران
نماینده بسکتبال خراسان رضوی در لیگ برتر بسکتبال امروز میهمان نیروی زمینی تهران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آویژه صنعت پارسا پس از برد خانگی هفته گذشته خود در چهارچوب هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال، امروز در تهران به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت که هم‌اکنون با 18 امتیاز در قعر جدول لیگ حضور دارد.

شاگردان سرجان ایوانوویچ که با شروع رقابت‌ها در نیم‌فصل دوم عملکرد خوب خود را تکمیل کردند و پیروزی‌های ارزشمندی کسب کردند، هم‌اکنون با 28 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند.

مشهدی‌ها پس از این دیدار، روز پنجشنبه میزبان پالایش نفت آبادانی خواهند بود که از تیم‌های قدرتمند لیگ و از رقبای مستقیم آن‌ها برای رسیدن به پلی‌آف خواهد بود و به نظر می‌رسد تمرکز شاگردان ایوانوویچ بیشتر روی بازی بعدی‌شان باشد.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد درباره این بازی تیمش گفت: به رتبه رقبا ابدا کاری نداریم. موفقیت ما در هفته‌های اخیر در شرایطی رقم خورد که از برخی رقبا رتبه‌ای پایین‌تر داشتیم. پس هیچگاه فریب رتبه رقیب را نمی‌خوریم و با تمام توان و با تمرکز بالا وارد زمین می‌شویم تا به یک پیروزی دیگر دست یابیم.

 سرجان ایوانوویچ افزود: همه بازیکنان سخت تلاش می‌کنند و مرتب و منسجم به تمرینات خود ادامه می‌دهند. از این جهت می‌توانم از بازیکنان زیادی در تیمم استفاده کنم و اگر شرایط اجازه دهد، در بازی‌های آینده از 10 یا 11 بازیکن استفاده خواهم کرد تا همه آن‌ها فرصت بازی کردن در لیگ را داشته باشند.

وی تصریح کرد: می‌توانیم با تلاش و تمرین بیشتر، نتایج بهتری به دست آوریم و به تیمی خوب در بسکتبال ایران تبدیل شویم.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد در پایان ادامه داد: باید روند خوب خود را با قدرت ادامه دهیم. شرایط لیگ از اینجا به بعد سخت‌تر می‌شود و نتیجه هر بازی می‌تواند در پایان فصل تأثیر زیادی روی جایگاه ما بگذارد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز