با اعلام رسمی مراجع؛

نمایندگان فعلی استان البرز رد صلاحیت شدند

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۶:۴۲
کد خبر: ۹۵۰۲۷۸
نمایندگان فعلی استان البرز رد صلاحیت شدند
اسامی کاندیداهای تأئید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در حالی اعلام شد که نام دو نماینده فعلی استان البرز در میان این اسامی به چشم نمی خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ عزیز اکبریان و محمدجواد کولیوند، نمایندگان فعلی استان البرز در مجلس شورای اسلامی در این مرحله از بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای مجلس، رد صلاحیت شده اند.

علی پور محمد باروق، علی جمال محمدی، محمد نبی حسنی پور، بهزاد دانشفر، رضا رحمانی پور، عباس رستمی، احمد ورد دهقان، امین ریوندی، رضا ریوندی، سامان زیوری، علی اکبر سرپرست، صدرالله سلیمانی، قاسم صانعی، حسن طالبی، سلیم علیپور، علیرضا فرزانه، محمد امیر کرمی، بهمن معینیان، سید علی اصغر موسویان، هادی نجفی و بهنام فخری، علی شیرین زاد، مصطفی آجرلو، مهدی عسگری، طاهره پورشمسیان، فرهاد آجرلو، زهرا بیگم حجازی زاده، لیلا یادگاری، مصطفی ابدالی حسن وند، اکرم السادات اجاق و شهلا اکوی محصل به عنوان کاندیداهای تأئید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شده اند.

بر اساس این گزارش، داوطلبین رد صلاحیت شده از 22 تا 26 دی ماه فرصت دارند از ساعت هشت صبح تا چهار بعد از ظهر اعتراض خود را اعلام کنند.

پس از ثبت و بررسی اعتراضات، 22 بهمن ماه لیست کاندیداهای نهایی اعلام می شود.

گفتنی است با توجه به این که در میان اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده البرز، نام های مشهور و شناسایی شده از هیچ طیفی به چشم نمی خورد، به نظر می رسد جهت حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی، لازم است شورای محترم نگهبان در خصوص رد و تأیید صلاحیت کاندیداهای این حوزه انتخابیه تجدیدنظر اساسی نماید.

 

...

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز