رئیس اداره میراث فرهنگی گنبدکاووس خبر داد:

تشکیل کمیته های یازده گانه ستاد خدمات سفر در نوروز امسال

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۱:۲۱
کد خبر: ۹۵۱۰۲۷
تشکیل کمیته های یازده گانه ستاد خدمات سفر در نوروز امسال
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گنبدکاووس از تشکیل ۱۱ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر جهت میزبانی هر چه مطلوب تر مسافران نوروزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گنبدکاووس در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان از تشکیل ۱۱ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر خبر داد و گفت: این خدمات شامل حمل و نقل، امنیت و انتظامی، اسکان و رفاه، امداد و نجات، اطلاع رسانی،  خدمات بهداشتی، تنظیم بازار و ارزیابی عملکرد است.

مریم آق آتابای ضمن درخواست از رؤسای کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر جهت برگزاری جلسات متدوام و مستمر، تاکید کرد: برنامه ریزی های مناسب برای میزبانی هرچه بهتر از مسافران نوروزی باید صورت پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه بنرهای اطلاع رسانی، خوش آمد گویی و معرفی شهر در ورودی ها و سطح شهر باید نصب گردند، خاطرنشان کرد: آمار روزانه ورود گردشگران و مسافران و اسکان آنها توسط کمیته های یازده گانه ستاد به دبیرخانه ضروری است‌.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برپایی نوروزگاه توسط اداره میراث فرهنگی خبر داد و گفت: این برنامه در جوار برج قابوس با همکاری شهرداری و برخی نهادهای شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه با وجود برنامه ریزی های قبلی به دلیل وقوع سیل در نوروز امسال نتوانستیم مانند سال های گذشته میزبان مسافران نوروزی باشیم، اظهار کرد: نوروز سال ۹۹ باید با یک برنامه ریزی دقیق با استفاده از همه ظرفیت ها به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس دارای ظرفیت های گردشگری، فرهنگی و تاریخی بالایی است، تصریح کرد: باید به بهترین وجه ممکن از مسافران نوروزی استقبال شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به حوادث اخیر منطقه و ایران و دشمنی هرچه بیشتر دشمنان، افزود: با میزبانی مطلوب خود باید چهره مهربان و مهمان نواز ایران را در دنیا به نمایش بگذاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز