۲۳۰۰ کیلومتر از محورهای آذربایجان‌غربی برف‌روبی شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۳:۴۴:۱۲
کد خبر: ۹۵۱۳۶۸
۲۳۰۰ کیلومتر از محورهای آذربایجان‌غربی برف‌روبی شد
راهداران آذربایجان غربی 2300 کیلومتر از محورهای ارتباطی این استان را برفروبی و از انسداد این شریان های ارتباطی جلوگیری کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ارسلان شکری با اعلام این خبر گفت: در بیست و چهار ساعته گذشته با وجود بارش های مستمر و تکرر برفروبی در مقاطع و محورهای واحد اما با تلاش راهداران عملیات برفروبی به حجم 2300 کیلومتر و در 130 مرتبه انجام شد تا شاهد هیچ گونه مسدودی در سطح محورهای شریانی و غیرشریانی نباشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به مجموع ساعات بارش برف در محورهای ارتباطی استان به میزان 457 ساعت ادامه داد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محورهای ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان و بوز مشکل در روند تردد خودروهای عبوری 210 تن بود که در جریان این عملیات راهداری زمستانی 244 نفر از همکاران راهداری با 124 دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات اقدام کردند.

وی محورهای خوی – قطور، خوی – زرآباد و ارومیه - سلماس را دارای بیشترین عملیات برفروبی معرفی کرد و گفت: در محورهای روستایی نیز 300 کیلومتر عملیات برفروبی با تلاش 85 نفر از همکاران راهداری انجام شده است که با توجه به اولویت محورهای اصلی  همچنان برفروبی در محورهای روستایی ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز