پیوستن مردم مشهد به خیل راهپیمایان ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۹:۳۸:۲۵
کد خبر: ۹۶۳۰۱۵
پیوستن مردم مشهد به خیل راهپیمایان ۲۲ بهمن
با وجود سردی و برودت هوا و آغاز رسمی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد مردم این شهر و زائران حرم مطهر امام رضا (ع) همچنان به خیل راهپیمایان این روز بزرگ می پیوندند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مردم انقلابی و همیشه در صحنه مشهد و همچنین زائران شهرهای دیگر ایران اسلامی و کشورهای دیگر که امروز در مشهد حضور دارند همچون رودهایی که به دریا می ریزند از مسیرهای منتهی به خیابان امام رضا (ع) خود را به سیل راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن مشهد می رسانند و بر عظمت و شکوه آن می افزایند.

صدایی که ترجیع بند تمام نداها و فریادهاست شعار "مرگ بر آمریکا" است که ۴۰ روز پیش حاکمان شقی و جانی آن در آخرین اقدام تروریستی خود سردار صلح و امنیت ایران حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

تصاویر سردار سلیمانی وجه تمایز راهپیمایی امسال مردم مشهد با ۴۰ راهپیمایی سالهای گذشته است که نشانگر رویشهای مبارکی است که از دل انقلاب اسلامی به وجود می آید.

زن، مرد، پیر، جوان، نوجوان، کودک و خردسال در این راهپیمایی حضور دارند اما آنچه بیش از همه به چشم می خورد حضور نسل چهارم انقلاب است که بیشتر با لباسهای مدافعان حرم در این راهپیمایی حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز