همراهی جوانان مشهدی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۰:۱۳:۴۲
کد خبر: ۹۶۳۰۳۸
همراهی جوانان مشهدی  در راهپیمایی ۲۲ بهمن
حضور نسل چهارم و جوان انقلاب اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال شهر مشهد چشمگیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، راهپیمایی۲۲ بهمن امسال که به اربعین سردار سلیمانی گره خورده است با حضور گسترده‌تر اقشار مختلف نسبت به سالهای پیش همراه شده است. یکی نوجوان ۱۲ ساله که همراه پدر خود در این راهپیمایی شرکت کرده است به خبرنگار ایرنا گفت: مردم ایران ۴۱ سال است که در ۲۲ بهمن به خیابانها می‌آیند و بر ادامه راه انقلاب تاکید می‌کنند و این کار به فرموده رهبر معظم انقلاب از شگفتی های انقلاب اسلامی است.

محمد غلامی افزود: هر چه حضور ما در راهپیمایی‌ها گسترده‌تر باشد دشمن نیز حساب کار دستش آمده و می‌داند که با چه ملتی روبه‌روست و جرات تجاوز به کشور را از سر بیرون می‌کند.

وی ادامه داد: حضور ما مردم در راهپیمایی‌های مختلف نه تنها تامین کننده امنیت ماست بلکه اقتدار روز افزون کشور را به دشمنان نشان می‌دهد.

یک دانشجوی رشته الهیات هم گفت: مقام معظم رهبری فرمودند حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت ملی و مرعوب کننده دشمن است و علت اینکه آمریکای متجاوز جرات حمله به کشور ما را ندارد به خاطر ترس از مردم و حمایتی است که مردم از انقلاب اسلامی دارند و بارها در مناسبتهای مختلف این حمایت را نشان داده‌اند.

رضا اسدی افزود: چنانکه حضرت آقا فرمودند ما با ملت آمریکا دشمنی نداریم بلکه دشمنی ما با حاکمان زورگو و مستکبر آمریکایی است که با نام حقوق بشر به ملت‌های مختلف ظلم و ستم روا می‌دارند و جنگ افروزی می‌کنند و تا وقتی حاکمان آمریکایی روش خود را ادامه دهند ما نیز شعار مرگ آمریکا را تکرار خواهیم کرد.

یکی دیگر از راهپیمایان که ۲۰ سال دارد نیز گفت: اختلاف نظر و سلیقه در جامعه ۸۰ میلیون نفری ایران امری طبیعی است اما پای حمایت از انقلاب و نظام که برسد همه با هم وحدت نظر دارند.

سید عبدالله حسینی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی که امروز اربعین این شهید بزرگوار است نشان داد مردم ایران حامی و قدردان زحمات جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان ولایت هستند.

وی افزود: مردم ایران نه تنها در راهپیمایی امروز بلکه در انتخابات مختلف هم با حضور گسترده خود بر حمایت از نظام اسلامی تاکید کرده‌اند و در انتخابات پیش روی مجلس هم مانند امروز حضور گسترده خواهند داشت.

یک از دختران نوجوان هم گفت: اربعین سردار سلیمانی و ۲۲ بهمن همزمان شده و این یعنی انقلاب و مقاومت اسلامی پیوندشان عمیق است.

زهرا محمدی فرد افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون مسوولان مختلف انقلاب اسلامی به دست کوردلان به شهادت رسیده‌اند اما انقلاب به راه خود ادامه داده است.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی دلهای مسلمانان را بیشتر به هم نزدیک کرد افزود: سران آمریکا بدانند با شهادت سردار سلیمانی نه تنها جبهه مقاومت از پا نمی‌ایستد بلکه راه آن شهید سرفراز همچنان ادامه خواهد یافت و تا ظلم و ستم هست مبارزه نیز ادامه دارد.

او اضافه کرد: با وجود مشکلات اقتصادی که در زندگی همه ما وجود دارد اما دشمن نمی‌تواند ما را از نظام و انقلاب برگرداند و تا خون در بدن داریم پیرو ولایت و نظام اسلامی خود هستیم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد که از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم امام رضا(ع) آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز