برگزاری و مشارکت چندین رویداد جهانی

کارنامه درخشان اداره ورزش و جوانان سرعین در سال ۹۸

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۵۷:۵۲
کد خبر: ۹۸۰۹۷۷
کارنامه درخشان اداره ورزش و جوانان سرعین در سال ۹۸
شهرستان سرعین اقامتگاه تیمهای شرکت کننده لیگ جهانی والیبال نقش بسزایی در برگزاری این مسابقات داشت لذا بار سنگینی بر دوش اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین بود و از سوی دیگر با میزبانی مسابقات ووشوی قهرمانی دانشگاه های کشور و همچنین با رشد ورزش قهرمانی در این شهر کارنامه درخشانی از خود در سال 98 بر جا گذاشت.

به گزارش برنا،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین در گفتگو با خبرنگاران گفت :سال 98 سالی پرکار برای اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین بود.

وی تصریح کرد:بدلیل نبودن زیرساختهای لازم در شهرستان اردبیل برای اقامت تیمهای مهمان این وظیفه بر عهده شهرستان سرعین می باشد.لذا در زمان برگزاری لیگهای کشوری و جهانی مسئولیت سنگینی بر عهده اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین می باشد.

همکاری تنگاتنگ اداره ورزش و جوانان سرعین با اداره کل استان برای میزبانی مسابقات لیگ جهانی والیبال چشمگیر بود که با حضور 4 کشور سرشناس جهان ایران ، فرانسه ، پرتغال واسترالیا باعث ایجاد شورونشاط جامعه ورزشی ایران شد.

احدی جوان افزود:از سوی دیگر در سایر رقابتها و ورزش قهرمانی نیز سال درخشانی برای اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل بود.سرعین سال 98 میزبان مسابقات بین المللی تور دوچرخه سواری آذربایجان بود.

 احدی جوان گفت: در سالجاری بیش از 360 برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان سرعین برگزار شد که مهمترین برنامه های برگزار شده میزبانی سی و چهارمین دوره توربین المللی دوچرخه سواری آذربایجان بود که با حضور 10 تیم از کشورهای مختلف و 4 تیم از ایران برگزار شد .
وی افزود : مرحله چهارم و پنجم این تورنمنت را شهرستان سرعین میزبانی کرد و از لحاظ خبری مهمترین رویداد ورزشی ثبت شده است .
وی افزود:از دیگر افتخارات اداره ورزش و جوانان سرعین و همکاران من  میزبانی مسابقات ووشوی قهرمانی دانشگاه های کشور در سالن شهدای سرعین ،برگزاری مسابقات  تنیس روی میز،شطرنج و بدمینتون می باشد  که رکورد بیشترین حضورتعداد شرکت کنندگان در این مسابقات در استان اردبیل شکسته شد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین یاد آورشد:هیات همگانی شهرستان سرعین با اجرای بیش از 100 برنامه ورزشی و همایش با همکاری دیگر هیات های ورزشی ، بهترین هیات شهرستان سرعین شناخته شد.
 
وی با اشاره به تلاش در ورزش قهرمانی تصریح کرد:حضور ورزشکاران سرعین در مسابقات قایقرانی باشگاه های جهان گرجستان،میزبانی اردوهای کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان کشور، میزبانی مسابقات مختلف استانی از جمله بسکتبال،فوتسال،پرورش اندام وبرگزاری جشنواره های نوروزی ایردموسی و روستای سئین با همکاری انجمن مهر امید وبرگزاری مسابقات کارمندان دولت ، مسابقات و همایش های مختلف در سال 98 از دیگر دستاوردهای اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین می باشد.
 
احدی جوان خاطر نشان کرد :در سال 98  با همکاری شهرداری وشورای اسلامی شهر سرعین سالن بانوان در پارک شادی راتجهیز نموده ودر اختیار ورزشکاران قرار دادیم و همچنین با کمک اداره کل استان ، پارک شادی وپارک آناهیتای سرعین را به تنیس روی میز و فوتبال دستی و دارت وشطرنج به تعداد20 دستگاه ورزشی تجهیز کردیم ودر اختیار شهرداری قراردادیم.
 
او تصریح کرد: در هفته دولت با همکاری شهرداری مسیر سلامت شهر سرعین را افتتاح ودر اختیارشهروندان عزیز گذاشتیم .
احدی جوان خاطرنشان کرد: امسال اعتبارنامه فعالیت اولین انجمن مردم نهاد فرهنگ سازان جوان چشمه های بهشتی با حضور مدیر کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان و حسن پور فرماندار سرعین در سالن فرمانداری اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز