معاون استانداراصفهان:

استان اصفهان وضعیت خوبی از لحاظ کرونا ندارد/میزان رعایت بهداشت ضعیف شده است

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۰۰۵۳
استان اصفهان وضعیت خوبی از لحاظ کرونا ندارد/میزان رعایت بهداشت  ضعیف شده است
معاون استانداراصفهان گفت:بازرسی از اصناف در دوران کرونان ضروری است و از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، حدود ۹۰۰ هزار واحد صنفی، تولیدی و صنعتی استان بازرسی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در نشست کمیسیون ماده پنج استان در فرمانداری کاشان با بیان این که ۳۰ هزار مورد از این بازرسی‌ها به صدور اخطار منجر شده است و ۴۰ هزار واحد نیز اخطار کتبی گرفته‌اند، گفت: شدت بازرسی‌ها در همه شهر‌های استان به ویژه کاشان، آران و بیدگل، نجف‌آباد، شهرضا و سایر نقاطی که وضعیت حاد دارند، به صورت ویژه ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت الله غلامی از اجرایی شدن نزدیک به ۹۵ درصد از مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا در استان خبر داد و گفت: ۳۷ نشست ستاد مقابله با کرونا تاکنون در استان برگزار شده که در مجموع، ۴۲۵ مصوبه تصویب و ابلاغ شده است.

وی گفت: در ۱۵ روز گذشته، میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضعیف شده و به نزدیک ۶۰ درصد رسیده است که به طور قطع وضعیت خوبی برای استان نیست و همه مردم باید مسائل بهداشتی را به طورکامل رعایت کنند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا قرار شد کارشناسان بهداشت و درمان و بازرسان ویژه استانداری، همه اصناف، واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی را بازرسی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همچنین در نشست با مدیران کل استان و مسوولان شهری در مشهد اردهال کاشان با اشاره به طرح تفصیلی شهر کاشان که با حریم تاریخی تداخل پیدا کرده است، گفت: مقرر شد هفته آینده این موضوع در نشستی با حضور مسوولان وزارتخانه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و راه و شهرسازی در تهران بررسی شود.

حجت‌الله غلامی با بیان اینکه تغییر کاربری چند خانه تاریخی و تبدیل آن‌ها به اقامتگاه گردشگری، سایت ۲۴ هکتاری گردشگری، ارتفاعات بلوار صنعت و ساخت پارکینگ ۲۰ هکتاری الهیه از دیگر موضوع‌های مطرح شده در این نشست بود، در خصوص طرح توانبخشی آران و بیدگل که مشکل آن تداخل با حریم کاشان و محدوده شهرک امیرکبیر است، گفت: با توجه به پیشنهاد شهرداری و موافقت شرکت شهرک‌ها، این موضوع در شورای برنامه ریزی استان برطرف می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز