مدیر طرح ساماندهی ناژوان:

مراکز گردشگری و مجموعه‌های تفریحی ناژوان روزی سه مرتبه ضدعفونی میشود

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۴۰۷۸
مراکز گردشگری و مجموعه‌های تفریحی ناژوان روزی سه مرتبه ضدعفونی میشود
مراکز گردشگری و مجموعه‌های تفریحی ناژوان روزی سه مرتبه ضدعفونی میشود. از شهروندان درخواست داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی به مراکز تفریحی ناژوان مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سیدرسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در حال حاضر مراکز گردشگری ناژوان، مجموعه‌های تفریحی، سرویس‌های بهداشتی و ساختمان اداری مدیریت طرح ساماندهی ناژوان روزانه سه مرتبه ضدعفونی می‌شود.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه ورودی مراکز گردشگری و تفریحی ابلاغ شده و هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به مراکز تفریحی ناژوان مراجعه کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به لزوم جدی گرفتن رعایت مسائل بهداشت فردی در همه محیط‌ها تصریح کرد: ناژوان نیز که به دلیل موقعیت گردشگری و تفریحی خود همواره مورد توجه عموم مردم بوده و هست، برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آمادگی کامل دارد.

وی از همکاری مشترک بین مجموعه ناژوان و اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شهروندان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اقبال مردم نسبت به آشنایی با پرندگان، جلسات آموزشی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز