سارق ۶۰ فقره سرقت دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۸۰۷۲
سارق ۶۰ فقره سرقت دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری اعضای باند 4 نفره ای که اقدام به سرقت از اماکن خصوصی شهروندان می کردند و اعتراف آنها به 60 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ "علی اصغر محمدی"  با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر  سرقت اموال از اماکن خصوصی آنها، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات از مال باختگان، بررسی های علمی و تخصصی خود را آغاز کرده و با به کارگیری یک سری اقدامات پلیسی و استفاده از تجهیزات هوشمند دریافتند این سرقت ها توسط اعضای یک باند 4 نفره که دارای سوابق کیفری متعدد هم هستند، رخ داده است .

سرهنگ محمدی تصریح کرد: با شناسایی هویت متهمان، ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ویژه و ضربتی هر 4 متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اعتراف سارقان دستگیر شده به 60 فقره سرقت از اماکن خصوصی شهروندان گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و با شناسایی مال باختگان و تنظیم شکایت آنان متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز