ساکت:

وضعیت سرمربی تیم فوتبال سپاهان در آینده مشخص خواهد شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۱۹۹۸
وضعیت سرمربی تیم فوتبال سپاهان در آینده مشخص خواهد شد
ستاره‌های اصلی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شهید قاضی، حسین ملأ افضل، هاشمی، معینی، کاظمی، خزایی، قدریان و دیگر شهیدانی هستند که همه با اعتقاد به استقلال و حریت کشورشان توپ فوتبال را بر زمین نهادند و سلاح دفاع از حریم کشور را به دست گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمدرضا ساکت صبح امروز در مراسم میثاق با شهدا در گلستان شهدا اصفهان با بیان اینکه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با یک قدمت از سال ۱۳۳۲ با نام شاهین آغاز شده و شروع فعالیت این باشگاه توأم با اخلاق، جوانمردی و مردانگی بوده است، گفت: این روزها طبیعی است که باشگاه سپاهان برای ادامه حیات خودش به ارزش‌های دینی، اخلاقی، انقلابی، دفاع مقدس و البته ارزش‌های ورزشی به طور جدی پایبند است.

وی ادامه داد: امروز فرصتی بود که خانواده بزرگ سپاهان شامل پیشکسوتان، خانواده‌های شهدا، هواداران، کانون هوادار، پرسنل باشگاه، مربیان و کادر فنی در گلستان شهدای اصفهان حضور یابند تا تجدید میثاقی داشته باشند با همه شهدای اسلامی و ۲۳ هزار شهید استان اصفهان تا ارادت خودشان را به آن‌ها تقدیم کنند و با تمسک از روح بلند شهدا برای یک تلاش موفقیت آمیز تلاش کنند.

ساکت با بیان اینکه سال‌های زیادی است که باشگاه سپاهان چهره‌های بسیار فرهیخته‌ای را در خودش داشته، افزود: چهره‌های اخلاق مداری امروز پیشکسوتان فوتبال هستند، اما ستاره‌های اصلی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شهید قاضی، حسین ملأ افضل، هاشمی، معینی، کاظمی، خزایی، قدریان و دیگر شهیدانی هستند که همه با اعتقاد به استقلال و حریت کشورشان توپ فوتبال را بر زمین نهادند و سلاح دفاع از حریم کشور را به دست گرفتند. امروز فرصتی بود که همه خانواده بزرگ سپاهان در گلستان شهدا بهشت شهیدان و منزلگاه راست قامتان جاودانه تاریخ حضور پیدا کنند و عرض ارادت کنند.

وی افزود: امیدواریم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان کماکان در مسیر ارزش‌های دینی، انقلابی، دفاع مقدس و البته قدرتمندی در عرصه رشته‌های ورزشی بتواند موفق باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: در آینده وضعیت سرمربی تیم فوتبال سپاهان مشخص خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز