معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

کسب معدل قابل قبول، توسط اصفهانی‌ها در مبارزه با کرونا

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۶:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۲۵۱۴
کسب معدل قابل قبول، توسط اصفهانی‌ها در مبارزه با کرونا
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: قبول داریم که صد در صد آنچه که نیاز بود اتفاق نیفتاده است اما در این جامعه که افراد متفاوتی وجود دارند، تصمیمات مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم استان اصفهان معدل قابل قبولی کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حیدر علی قاسمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم یکی از عوامل بازدارنده گسترش ویروس کرونا هستند، گفت: یکی از مسائل پیشگیری و بازدارنده، رعایت پروتکل‌ها توسط مردم است و در ماه محرم دیدیم که مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم محرم را برگزار کردند. همچنین در سطح شهر، مردم پروتکل‌ها را رعایت کرده و بیشتر مردم اصفهان از ماسک استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: قبول داریم که صد در صد آنچه که نیاز بود اتفاق نیافتاده است اما در این جامعه که افراد متفاوتی وجود دارند، تصمیمات مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم استان اصفهان، معدل قابل قبولی کسب کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: اصفهان به عنوان پایتخت هیئت‌های مذهبی شناخته شده است و در ایام دهه محرم مراسم و هیئت‌های زیادی در سطح استان برگزار شد. نظارت های لازم توسط معاونت بهداشت و درمان، کمیته نظارتی و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی صورت گرفت و حتی در بعضی محلات مانع برگزاری مراسمات شده‌ایم .

وی ادامه داد: در امر برگزاری مراسم محرم، روحانیون و هیئت‌های مذهبی همکاری خوبی داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز