استاندار اصفهان:

جایگاه شورای فرهنگ عمومی سیاست گذاری و هماهنگی بین دستگاهی است

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۷:۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۸۰۳۲
جایگاه شورای فرهنگ عمومی سیاست گذاری و هماهنگی بین دستگاهی است
استاندار اصفهان اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی شورای فرهنگ عمومی سیاست گذاری و هماهنگی بین دستگاهی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی، استاندار اصفهان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: یکی از وظایف اصلی شورای فرهنگ سیاست گذاری و هماهنگی بین دستگاهی است و باتوجه به اینکه ، ادارات، سازمان‌ها و نهادهای بسیاری فعالیت فرهنگی دارند این شورا برای هماهنگی این قبیل فعالیت‌ها از جایگاه بالایی برقرار است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: کلیات کمیته‌های ذیل شورای فرهنگ عمومی در این جلسه تصویب شود اما در خصوص عناوین کارگروه‌ها، پس از احصای دیدگاه‌های مختلف برای اجرا آماده شود.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان سواد رسانه‌ای را به منزله مدیریت محتوا دانست به طوری که حالت دسترسی، تحلیل، ارزیابی، تولید خلاق و ارتباط با پیام‌های رسانه‌ای داشته باشد و افزود: آمادگی برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای ویژه مدیران ارشد استان وجود دارد.

در ادامه آیت الله سید یوسف طباطبایی نژادضمن تسلیت شهادت امام سجاد علیه السلام اظهار کرد: علامات و نشانه‌های مومن در نگاه امام سجاد علیه السلام؛ پاکدامنی و دوری از گناه در تنهایی، صدقه در زمان احتیاج، صبر در هنگام مصیبت، حلم در هنگام عصبانیت و صداقت در زمان ترس و خوف است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: شورای فرهنگ عمومی قانون گذار است و کمیته‌ها نیز پس از بررسی موضوعات مربوطه، مسائل مدنظر خود را در صحن شورا برای تصویب می‌آورند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی قانون گذار است و کمیته‌ها نیز پس از بررسی موضوعات مربوطه، مسائل مدنظر خود را در صحن شورا برای تصویب می‌آورند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان در ادامه با اشاره به کارگروه‌های ذیل شورای فرهنگ عمومی گفت: کارگروه‌های ذیل شورای فرهنگ عمومی بیشتر نقش نظارتی و هماهنگی دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز