معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان:

اجرای ۳ روزه ویژه‌ برنامه‌ در شهر بنت استان سیستان و بلوچستان همزمان با جشنواره کودک

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۴۷۳۶
اجرای ۳ روزه ویژه‌ برنامه‌ در شهر بنت استان سیستان و بلوچستان همزمان با جشنواره کودک
تیمی به مدت 3 روز در شهر بنت حضور خواهند داشت و برنامه‌هایشان در زمینه نشاط‌بخشی به کودکان خواهد بود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطابق بر الگوهای مقابله با شیوع کرونا در بخشداری شهر بنت انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار داشت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال متفاوت از هر دوره برگزار شده است و این باعث شد تا برنامه جنبی مربوط به آن نیز دستخوش تغییرات شوند.

مرتضی رشیدی افزود: نظر به فرا رسیدن روز جهانی کودک و نیز برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان تلاش کردیم در حوزه فضاسازی و تبلیغات شهری به نحوی عمل کنیم که همه‌چیز تداعی‌کننده حقوق کودک و نوجوان باشد؛ بنابراین تمام تبلیغات و پیام‌ها را به این سمت‌وسو سوق دادیم.

وی ادامه داد: سال گذشته همتی شکل گرفت تا به پیشنهاد حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، شهر اصفهان با شهر بنت سیستان و بلوچستان هم پیوند شود و امسال در همین راستا، با آغاز هفته کودک تیم 10 نفره ای از اصفهان عازم بنت شده و برای کودکان و نوجوانان این شهر، برنامه‌های ویژه و مناسبی برگزار می‌کنند.

رشیدی تصریح کرد: این تیم به مدت 3 روز در شهر بنت حضور خواهند داشت و برنامه‌هایشان در زمینه نشاط‌بخشی به کودکان خواهد بود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطابق بر الگوهای مقابله با شیوع کرونا در بخشداری شهر بنت انجام می‌شود. هم‌چنین تلاش شده تا ظرفیت‌های فضای تبلیغات فرهنگی موجود در اصفهان به مناسبت جشنواره و نیز روز جهانی کودک با پرداختن به دغدغه‌های فرهنگی اجتماعی کودکان و نوجوانان منتقل شده و در این زمینه از ظرفیت های موجود استفاده شده است.

رشیدی در زمینه تبلیغات مربوط به آغاز جشنواره فیلم کودک نوجوان در اصفهان گفت: به دلیل حفظ حرمت ماه صفر و نیز شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام رضا (ع) چهره شهر عزادار بود و سعی کردیم تا پایان این ماه شأن آن را حفظ کنیم و از امروز با آغاز ماه ربیع‌الاول، بلافاصله به تبلیغات شهری در زمینه اطلاع‌رسانی برای جشنواره کودک و نوجوان اقدام کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز