مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد:

ممنوعیت ورود و خروج به اصفهان از فردا دوشنبه تا ۱۶ آبان

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۱۴۷۷
ممنوعیت ورود و خروج به اصفهان از فردا دوشنبه تا ۱۶ آبان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در راستای اعمال محدودیت‌های کرونایی از ممنوعیت ورود و خروج به اصفهان از فردا دوشنبه تا ۱۶ آبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ منصور شیشه‌فروش با اشاره به ممنوعیت ورود و خروج به اصفهان گفت: بر اساس تصمیم کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در باره بررسی اعمال و چگونگی محدودیت در تعطیلات پیش‌رو، محدودیت رفت‌ و آمد در ۲۵ مرکز استان‌ از جمله اصفهان از ظهر دوشنبه(۱۲ آبان) اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس از فردا ظهر خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به اصفهان ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول ممنوعیت‌های تعیین شده نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد تا فعالیت‌ گروه‌های ۳ و ۴ در اصفهان نیز مانند ۲۴ مرکز استان دیگر کشور متوقف و تعطیل شود.

وی همچنین به تمدید محدودیت‌های کرونایی برای پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، شاهین ‌شهر و میمه، نجف‌آباد و سمیرم تا یک هفته دیگر اشاره کرد و گفت: بنا بر تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان‌های کاشان، شهرضا و مبارکه نیز به لیست محدودیت‌ها اضافه شدند.

شیشه‌فروش یادآور شد: بر این اساس، فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در این شهرستان‌ها تا ۲۳ آبان همچنان متوقف و تعطیل است.

وی بیان داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، تمام محدودیت‌ها در شهرستان‌های یاد شده بصورت کامل به اجرا درآمده و تحت نظارت جدی فرمانداری‌هاست.

به گزارش ایرنا، گروه شغلی شماره ۲ شامل پاساژها، مراکز خرید، بازارهای روز، موارد فروش مواد غیرغذایی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز شماره‌گذاری خودرو، مراکز طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز مُتبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مُصلای‌ها، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب‌میوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب‌بازی فروشی‌ها، عمده فروشی‌ها و خرده‌فروشی‌های پوشاک، پارچه‌ فروشی‌ها، پرده‌سراها، مراکز فروش مُبلمان، کیف و کفش فروشی‌ها، مراکز فروش لوازم‌التحریر، خیاطی، خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل است.

گروه شغلی شماره ۳ شامل مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینماها و تئاترها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کاهش فعالیت حمل و نقل عمومی درون‌شهری، کاهش زمان فعالیت ادارات و مراکز غیردولتی و برگزاری آزمون‌های حضوری است.

گروه شغلی شماره ۴ شامل برگزاری انواع مراسم فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، مدرسه‌های شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی، چاپخانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و مراکز عرضه مواد دخانی، بازی‌ها و مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های ورزشی سالنی و دورکاری شاغلان گروه‌های حساس است.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون بیش از ۶۲۰ هزار نفر در کشور بطور قطعی به کرونا مبتلا شده که از بین آنها ۳۵ هزار نفر جان باخته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز