۳۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق به مقصد نرسید

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۸۵۹۴
۳۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی شهرستان "مبارکه" از کشف 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در یک کامیون کشنده تانکردار بارگیری شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ "رضا محمدی"  بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "مبارکه" با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند، 2 نفر اقدام به قاچاق گازوئیل می کنند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی های لازم متهمان مورد نظر را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند و مشاهده کردند این 2 نفر با یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار به یک گلخانه مراجعه و اقدام به بارگیری گازوئیل قاچاق کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "مبارکه" ادامه داد: این 2 نفر، 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را در کامیون بارگیری کرده و قصد انتقال آن به مرزهای شرقی کشور را داشتند که با اقدام به موقع ماموران خودرو و محموله توقیف شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این رابطه راننده و همدست او دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان سوخت و افرادی که ذخایر کشورمان را برای سود بیشتر به دیگر کشورها قاچاق می کنند برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان و فعالیت به آنان نخواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز