بازرگانی اصفهان برگزار کرد:

بازرگان کوچک؛کارآفرینی کودکانه به سبک ویتا بازی

۱۴۰۰/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۹۹۱۶
بازرگان کوچک؛کارآفرینی کودکانه به سبک ویتا بازی
در این رویداد که به همت مرکز کارآفرینی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شده است کودکان و نوجوانان در قالب گروه‌های جداگانه مهارت های مختلف در حوزه کارآفرینی را آموزش خواهند دید. 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، نخستین جلسه از رویداد بازرگان کوچک وبژه کودکان 8 تا 12 سال و با هدف کارآفرینی کودکانه به سبک ویتا بازی و تمرکز بر مهارت های ارتباطی، کارتیمی، هوش مالی، خلاقیت، تصمیم گیری، فروش و مذاکره برگزار شد.

در این نشست احسان شهیر، مدیر توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر اینکه این نوجوانان هستند که در آینده تحولات بزرگ در استان را رقم خواهند زد، افزود: رسالت اتاق بازرگانی در این زمینه فراهم کردن فضا و بستری برای رشد کودکان و نوجوانان و تربیت بازرگانان بزرگ آینده است که این امکان به همت اتاق بازرگانی اصفهان فراهم شده است.

مدیر توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان، ادامه داد: این رویداد برای کودکان هشت تا دوازده سال طراحی شده است که در آن کودکان از طریق بازی آموزش خواهند دید و مرکز کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان با هدف توسعه آینده کسب و کار، در حال حاضر بر نوجوانان و کودکان که آینده چرخهای اقتصادی را در دست دارند، سرمایه گذاری خواهد کرد.

وی توضیح داد: در این دوره برای هر 7 نفر مربی جداگانه در نظر گرفته شده است و به صورت موازی والدین هم آموزش خواهند دید چرا که تشکیل روحیه کارآفرینی در کودکان و نوجوانان متاثر از نوع رفتار والدین با آنهاست.

در ادامه این رویداد محمدحسین جویافر، فعال حوزه کودک و نوجوان به تعریف بازی و آثار آن پرداخت و تشریح کرد: بازی فعالیتی است که حاوی نشاط و هیجان بوده و بر اساس واقعیات زندگی طرح ریزی شده است.نشاط، هیجان، استفاده از هوش و توانایی ها، مدیریت و تنظیم هیجانات، افزایش سطح ایمنی بدن از جمله آثار بازی است.

در این رویداد سپس کودکان گروهبندی شده و تحت نظر مربی های مجرب و کارآزموده فعالیت خود را آغاز کردند.شایان ذکر است این رویداد شنبه های تابستان سال جاری در هفت هفته پرهیجان ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز