رئیس هیأت اسکی استان اصفهان: از تیوپ سواری جدا پرهیز کنید

۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۷:۴۲
کد خبر: ۱۲۸۳۳۶۶
رئیس هیأت اسکی استان اصفهان: از تیوپ سواری جدا پرهیز کنید
با شروع فصل زمستان یکی از تفریحات معمول مردم مراجعه به پیست‌های اسکی و استفاده از امکانات تفریحی از جمله اسکی، زیپ لاین و البته تفریح خطرناکی مانند تیوپ سواری است که به‌تازگی در نزدیکی پیست فریدون‌شهر منجر به فوت یک بانوی جوان و مصدومیت همسر او شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رئیس هیأت اسکی اصفهان در خصوص این حادثه اعلام کرد: در پنجشنبه 16 دی‌ماه به دلیل وفات حضرت فاطمه زهرا (س) پیست اسکی فریدون‌شهر تعطیل رسمی بود اما عده‌ای از مردم در دامنه‌های کوه و مسیر منتهی به پیست اسکی فریدون‌شهر به تیوب سواری مشغول شدند که متأسفانه این امر به ترتیب منجر به حادثه ضربه‌مغزی و فوت یک خانم و شکستگی دنده یک آقا شد.

محمود یسیلیانی در ادامه افزود: بارها اعلام کردیم این تفریح بسیار خطرناک است و بارها منجر به شکستن دست‌وپا و حتی قطع نخاع شده است و ما هشدارهای فراوانی در خصوص عدم استفاده از تیوب داده‌ایم اما بازهم مشاهده می‌شود که مردم از فنس‌ها عبور کرده و با خود تیوب‌ها را حمل کرده و استفاده می‌کنند.

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان بیان داشت: این اتفاقات در اطراف و خارج از پیست اسکی بارها و بارها مشاهده و تکرار شده است. حتی باوجود برخوردهای مسئولین و ممانعت از ورود تیوب‌ها بازهم به هر طریق ممکن مشاهده می‌شود که مردم بی‌توجهی کرده و این وسیله را با خود وارد این منطقه می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز برای نخستین بار در سال جاری پیست فریدون‌شهر به‌صورت رسمی بازگشایی شد گفت: جمعیت بسیار زیادی از پیست بازدید و استقبال کردند و ترافیک سنگینی به وجود آمده بود و برای اسکی‌بازی، آموزش اسکی، تفریحاتی از جمله زیپ لاین و غیره مراجعین زیادی وجود داشت.

یسیلیانی در پایان بار دیگر بر عدم استفاده مردم از تیوپ در پیست اسکی تأکید کرد و علاقه‌مندان را دعوت کرد از تفریحات سالم موجود در پیست اسکی استفاده کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز