جهاد آبرسانی به مناطق محروم یکی از خدمات ماندگار و تاثیر گذار دولت مردمی سیزدهم است

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۰:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۴۹۴۵
جهاد آبرسانی به مناطق محروم یکی از خدمات ماندگار و تاثیر گذار دولت مردمی سیزدهم است
نشست استانی جهاد آب رسانی به ریاست دکتر مرتضوی، استاندار اصفهان و با حضور اعضا و مدعوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ، دکتر مرتضوی، در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان، در ماه ضیافت الهی و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، تصریح کرد: جهاد آبرسانی به مناطق محروم از خدمات کارآمد و ماندگار دولت مردمی سیزدهم است که نقشی ارزنده در توسعه پایدار مناطق محروم ایفا می نماید.

وی، بیان کرد: اعتبارات تخصیص داده شده به برنامه جامع اقدام ملی محرومیت زدایی در استان اصفهان می باید با تلاش منسجم و هم افزایی همه نهادها و مسئولان استانی در راستای برنامه های مصوب ابلاغی محقق و عملیاتی شود.

نماینده عالی قوه مجریه در استان اصفهان، بر ضرورت ایجاد بانک جامع اطلاعات از مسائل، دغدغه ها و نارسایی‌های جاری در مناطق محروم استان تاکید نمود و در ادامه بر حضور میدانی موثرتر و اشراف دقیق تر مسئولان محلی از جمله فرمانداران تابعه از وضعیت محرومیت در مناطق تحت تصدی ایشان تصریح نمود و افزود: برای رفع محرومیت و کاهش مشکلات مردم مناطق محروم استان علاوه بر قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران استفاده از ظرفیت ها و توان ارتش نیز می تواند کارساز و موثر واقع شود.

وی، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان پروژه آبرسانی به مناطق محروم را باید متعلق به خود بدانند و از همه توان خود برای پیشبرد هر چه سریعتر  طرح جامع محرومیت‌زدایی استفاده کنند.

رئیس شورای اداری استان، بر استفاده از ظرفیت نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی به منظور رایزنی و افزایش سهم اصفهان در جذب اعتبارات ملی تصریح و این مقوله را موضوعی اثرگذار، راهبردی و بسیار حائز اهمیت برشمرد .

 

انتهای خبر/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز