هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال؛

نبرد سپاهان و سایپا در نقش جهان/ عملیات حفظ صدر برای شاگردان ژنرال

۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۳:۳۹
کد خبر: ۷۷۳۵۶۹
نبرد سپاهان و سایپا در نقش جهان/  عملیات حفظ صدر برای شاگردان ژنرال
در ادامه دیدارهای باقی مانده از هفته یازدهم روز جمعه دو تیم سپاهان و سایپای البرز روز جمعه ساعت 16:30 در آوردگاه نقش جهان به نبرد می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در ادامه دیدارهای باقی مانده از هفته یازدهم روز جمعه دو تیم سپاهان و سایپای البرز  روز جمعه ساعت 16:30 در آوردگاه نقش جهان به مصاف  هم می روند دیداری که یک طرف آن قلعه نویی و طرف دیگر آن دایی است.

نتیجه این دیدار به حدی برای دو تیم مهم و ارزشمند است که این بازی را به دیداری حساس و سخت تبدیل کرده است. سپاهان و سایپا با توجه به جایگاهی که در جدول رقابت ها دارند سه امتیاز این بازی از اهمیت فراوانی برای هر دو تیم برخوردار است.

شاگردان قلعه نویی که مدتی است تیمشان را  روی ریل قرار داده اند و با نتایج خوب وپیروزی های مهم در لیگ برتر و جام حذفی اعتماد به نفس بالایی را  بدست آورده اند در صدد هستند تا جایگاه فعلی شان را به صدر جدول  تغییر دهند و با پیروزی در این رقابت فاصله  امتیازی شان را با پدیده صدر نشین به حداقل برسانند.

از نکاتی نگران کننده برای زرد پوشان این است که بنظر می رسد ژنرال در این  دیدار برخی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت و محرومیت همراه ندارد ولی تفکر سرمربی گری قلعه نویی نشان از آن دارد که در مواقع اضطراری دستش بسته نیست و می تواند دست پر ترکیب تیمش را بدون  هیچ دغدغه ایی راهی زمین کند.

حضور کی‌روش استنلی به عنوان گلزن ترین بازیکن در ترکیب سپاهان و هم چنین خط دفاع و تهاجمی منسجم و یک دست زرد پوشان نشان از آن دارد که شاگردان دایی کار سختی را در برابر یاران قلعه نویی دارند و باید بدانند که کوچکترین اشتباه در خط دفاعی  می تواند فرصتی برای خلق موقعیت توسط مهاجمان سپاهان باشد.

از طرفی بازیکنان سایپا که در بازی های اخیر خود در مقابل تیم های به ظاهر مطرح خودی نشان داده اند از آمادگی و روحیه تیمی خوبی برخوردار هستند، شاگردان  دایی توانسته اند با نتیجه تساوی سرخ پوشان پایتخت را در لیگ برتر متوقف کنند و با پیروزی در ضربات پنالتی استقلال تهران را در جام حذفی ناکام بگذارند.

سایپا نشان داده است که تیمی جنگنده و پرتلاش در خط حمله و تمامی حملاتش با برنامه است ولی در خط دفاعی مشکلاتی را داشته که  اشتباه در خط دفاعی می تواند برای این تیم گران تمام شود.

دیدار سپاهان و سایپای البرز را می توان یکی از جذاب ترین و پربیننده ترین بازی های برگزار شده در اصفهان دانست که می تواند تماشاگران و هواداران بسیاری را به پای تلوزیون ها و ورزشگاه نقش جهان بکشاند.

 

داوران این دیدار:

داوران: علیرضا فغانی– علی میرزابیگی – حسن یوسفی – امیر عرب براقی

ناظر:سعید بطحایی

 

محرومان و مصدومان دو تیم:

سپاهان در این دیدار پنج بازیکن خود را در اختیار ندارد که عزت پورقاز،مهرداد محمدی و مهدی کیانی به دلیل محرومیت و ایران پوریان و میلاد سرلک به دلیل مصدومیت همراه تیم نیستند.

سایپای البرز با ترکیب کامل پا به این دیدار می گذارد.

 

ترکیب احتمالی سپاهان:

 پیام نیازمند، سیاووش یزدانی ، سعید آقایی، محمد کریمی ،رسول نویدکیا،ولادیمیر کومان،حسن جعفری،حامد بحیرایی،ساسان انصاری،کیروس استنلی و سجاد شهباززاده

سرمربی : امیر قلعه نویی

ترکیب احتمالی سایپا:

 

محمدحسین اکبرمنادی، عبدالله ناصری، رضا علیاری، سامول سارفو، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی دشتی، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی و محمدصادق بارانی

سرمربی: علی دایی

 

به گزارش برنا  سایر دیدار های هفته یازدهم به شرح زیر است:

جمعه 18 آبان ماه

تراکتورسازی تبریز ــ ذوب‌آهن اصفهان

نساجی مازندران ــ استقلال خوزستان

پارس جنوبی جم ــ پیکان

شنبه 19 آبان

فولاد خوزستان ــ سپیدرود رشت

یکشنبه 20 آبان

نفت مسجد سلیمان ــ صنعت نفت آبادان.

د/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز