مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

رفع تصرف از ۹۷ مورد اراضی ملی و دولتی استان اصفهان

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۰:۴۷
کد خبر: ۸۲۵۱۲۹
رفع تصرف از ۹۷ مورد اراضی ملی و دولتی استان اصفهان
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سال جاری تعداد ۹۷ فقره زمین به متراژ ۴۳۷ هزار مترمربع و به ارزش حدود ۶۶۳ میلیارد ریال به همت حوزه املاک و حقوقی این اداره کل و هوشیاری عوامل یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان رفع تصرف فوری شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حمیدرضا امیرخانی با ارائه گزارشی از میزان رفع تصرفات اراضی ملی و دولتی توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خواستار اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از تصرفات احتمالی در ایام نوروز ۹۸ شد.
وی با ارائه گزارشی از رفع تصرفات اراضی دولتی طی سال ۹۷ و احکام اجرایی در این خصوص، اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی در سال ۹۷ تاکنون نسبت به تعداد ۶۸ فقره اجرای احکام، خلع ید و قلع‌وقمع به متراژ ۵۱۸ هزار و ۵۹۳ مترمربع به ارزش حدود ۴۸۰ میلیارد ریال کرده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی دولتی و رفع تصرفات فوری این اراضی ملی، گفت: در سال جاری تعداد ۹۷ فقره زمین به متراژ ۴۳۷ هزار مترمربع و به ارزش حدود ۶۶۳ میلیارد ریال به همت حوزه املاک و حقوقی این اداره کل و هوشیاری عوامل یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان رفع تصرف فوری شده است.
وی با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و مساعد بودن شرایط برای افراد سودجو و فرصت‌طلب به منظور تجاوز به اراضی ملی و دولتی و تصرف در آنها خواستار اقدامات پیشگیرانه در خصوص تصرفات اراضی ملی و دولتی در ایام نوروز شد.
 امیرخانی گفت: در ایام تعطیلات نوروز روزانه ۲۱ اکیپ در کل شهرستان‌های تابعه اقدام به گشت زنی و سه اکیپ از استان نیز هر روزه به تمام شهرستان‌ها جهت کنترل و نظارت بر عملکرد گشت‌ها اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: در مجموع، همه روزه از تاریخ ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا ۱۷ فروردین ماه سال ۹۸ تعداد ۲۴ اکیپ در سطح استان جهت پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و جلوگیری از اقدامات احتمالی متصرفان اقدام به گشت زنی می‌کنند.
 به گزارش برنا؛ این اراضی عمدتاً در شهرستان‌های کاشان، لنجان، آران وبیدگل، فریدن، بوئین و میاندشت، نجف‌آباد، خوانسار، مبارکه، اردستان، دهاقان، نطنز، گلپایگان، شهرضا، سمیرم، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و میمه، نیک‌آباد و کوهپایه، اصفهان، نائین، خوروبیابانک و فریدونشهر رفع تصرف‌ شده است.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز