مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان:

آماده باش صددرصدی آتش نشانی اصفهان در تاسوعا و عاشورا

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۰:۴۷
کد خبر: ۸۹۵۴۲۲
آماده باش صددرصدی آتش نشانی اصفهان در تاسوعا و عاشورا
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت:آتش نشانی اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت صددرصدی در آماده باش است

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، محسن گلابی اظهار کرد:در شب های محرم هر شب 15 خودروی اطفاء حریق در سطح شهر اصفهان مستقر هستند.اسکورت کاروان های عزاداری در سطح شهر در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهر اصفهان انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود:  با توجه به اینکه هیئت های عزاداری صبح روز عاشورا در میدان امام (ره) تجمع خواهند کرد، مجموعه اقداماتی برای حفظ ایمنی از جمله استقرار هشت خودرو در میدان و حلقه های دوم و سوم ترافیکی اطراف میدان را خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان افزود: از این تعداد 4 خودرو در میدان امام و مابقی در مسیرهای منتهی به میدان مستقر خواهند بود. همچنین دستگاه های «ای اف تی» (کوله پشتی های ایمنی) توسط آتش نشانان حمل شده و در جایگاه قرار می گیرند.

گلابی افزود: همچنین در روزهای تاسوعا و عاشورا گشت های تمام فرماندهی ها موظفند از محدوده تحت پوشش خود و ایستگاه های صلواتی و خیمه های عزاداری مستقر، بازدید کنند.

وی بیان کرد: به هیئت هایی که خیمه سوزی داشته اند نیز تذکرات لازم داده شده که پیش از انجام این کار، به آتش نشانی اطلاع داده شود تا خودرو و نیروهای لازم برای تامین ایمنی مردم مستقر شود.در این مورد نکته های ایمنی از جمله عدم پارک خودرو در نزدیکی خیمه ها و خیمه سوزی در مکانی دور از سیم های برق به هیئت ها گوشزد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز