مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان عنوان کرد:

طراحی تیم هزمت در سازمان آتش نشانی اصفهان

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۵:۳۱
کد خبر: ۹۱۴۰۶۰
طراحی تیم هزمت در سازمان آتش نشانی اصفهان
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:تیم مقابله با مواد شیمیایی خطرناک در سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری اصفهان طراحی و برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ،محسن گلابی اظهار داشت:  تیم هزمت (مقابله با مواد شیمیایی خطرناک) و برنامه‌ریزی جهت تشکیل آن در سازمان آتش نشانی اصفهان انجام شده است.در این تیم افراد پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مخصوص فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: برنامه‌ریزی با دانشگاه علوم پزشکی جهت برگزاری همایش استانی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) و تدوین اظهارنامه مدل تعالی سازمان EFQM و ارزیابی با کمک ارزیابان بیرونی در آتش نشانی به عنوان نخستین سازمان در شهرداری اصفهان انجام شده است.

گلابی تصریح کرد: خرید ۲۰ دستگاه شاسی ایسوزو، سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پارس، یک دستگاه نردبان ۴۰ متری بازو مفصلی، هفت ست کامل هیدرولیک، دستگاه CBRNC، تجهیزات سازمان شامل خاموش کننده، لوله آتش نشانی و سایر تجهیزات تخصصی و بیش از ۳۰۰ قلم از لوازم و موارد مورد نیاز املاک تملیکی جهت تجهیز ایستگاه‌ها از جمله امکانات اضافه شده امسال  به سازمان آتش‌نشانی اصفهان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز