حیدرعلی عابدی:

اصلاح طلبان با همه ناباوری ها در دوره پیشین حماسه آفریدند

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۱:۲۷
کد خبر: ۹۶۴۳۲۹
اصلاح طلبان با همه ناباوری ها در دوره پیشین حماسه آفریدند
حیدرعلی عابدی، نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: اگر ما به مجلس شورای اسلامی و وظایفی که یک نماینده باید اجرا کند و‌ نقش های متعددی که یک مجلس در یک کشور دارد بیاندیشیم، حتما در مسیر انتخابات قرار می گیریم.
به گزارش خبرگزاری برنا؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: مردم در مواجه با انتخابات دو راه دارند، یکی اینکه به نشانه اعتراض خود در انتخابات شرکت نکنند و دیگری استفاده از حق شهروندی و شرکت در انتخابات است.
عابدی ادامه داد: کسی در انتخابات شرکت نمی کند که سیستم انتخابات و‌ دموکراسی را قبول نداشته باشد، این در حالی است که ما در انتخابات گذشته هم نشان دادیم که با وجود تمام تنگناها انتخاب کردن را بلدیم و می‌توانیم بازی رقیب را به هم بزنیم.
وی با اشاره به انتخابات پیشین مجلس اضافه کرد: خوشبختانه اصلاح طلبان در همه ناباوری ها در دوره پیشین حماسه آفریدند و انشالله این دوره هم این اتفاق بیوفتد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: عقل ایجاب می کند که ما قهری که در چهار چوب اجتماعی جایی ندارد انتخاب نکنیم.
وی با اشاره به‌ وضعیت نمایندگان در مجلس دهم گفت: متاسفانه مجلس دهم‌ متحمل شدیدترین حجمه های تاریخ مجلس شد، و جامعه ما باید تشخیص دهد که این حجمه ها بر علیه مجلس دهم از کجا سرچشمه گرفته بود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به عملکرد نماینده ها در مجلس دهم افزود :این در حالی است که مجلس دهم قوانین معطل مانده‌ای را به تصویب رساند، اما این اتفاقات بدون هیاهو و در جهت اصلاح امور صورت گرفتند.
عابدی اضافه کرد: همانطور که می‌دانید در طول تاریخ مجلس جمهوری اسلامی فقط یک لایحه سه فوریتی تصویب شد که آن هم در مجلس دهم رخ داد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به تعدادی از قوانینی که در مجلس دهم به تصویب رسید، ادامه داد: قانون هوای پاک، شفافیت مالی، قوانین رفع موانع کسب و کار، قانون حمایت از کودک و‌نوجوانان، قانون منع به کارگیرب بازنشستگان و قانون مجازات اسید پاشی از جمله قانون های مهمی است که در این دوره تصویب شد.
عابدی خاطرنشان کرد: همچنین اهم‌ مشکلات اصفهان در مجلس دهم مشخص شد و برای برطرف شدن این مشکلات پیگیری مداوم صورت گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز