جمع آوری ۱۲چادر مسافرتی از سطح شهر اصفهان

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۱:۵۵:۴۱
کد خبر: ۹۸۰۱۳۰
جمع آوری ۱۲چادر مسافرتی از سطح شهر اصفهان
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از جمع آوری ۱۲ چادر مسافرتی مسافران در سطح شهر از روز گذشته تا امروز خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در  اصفهان،حسن محمدحسینی  اظهار کرد:  نوروز امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ۴۵ اکیپ ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در سطح مناطق ۱۵ گانه شهر به صورت ۲۴ ساعته گشت‌زنی می‌کنند.

وی از جمع‌آوری ۱۲ چادر مسافرتی مسافران در سطح شهر از صبح روز گذشته تا صبح امروز خبر داد و تاکید کرد: بنر‌های اطلاع‌رسانی ممنوعیت نصب چادر در پارک‌های حاشیه زاینده رود و دیگر پارک‌های شهر نصب شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: اکیپ‌های ۴۵ گانه برای برخورد قانونی با مسافرانی که در شهر اقدام به برپایی چادر کرده و یا جمع آوری افرادی که به عنوان بازاریاب در معابر شهری اقدام به جلب مسافر می‌کنند، فعال شده است.

وی با اشاره به عملکرد اکیپ ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، تصریح کرد: از ساعت هفت صبح روز یکم فرودین تا ساعت هفت صبح امروز دو نفر متکدی از سطح شهر اصفهان جمع آوری شدند.

حسینی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون سه نفر دست‌فروش نیز در سطح شهر جمع آوری شده است، گفت: چهار مورد تذکر بازاریاب اسکان غیرمجاز نیز توسط نیرو‌های اکیپ ویژه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا انجام شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: راهنمایی خودرو مسافران و… مطابق ضوابط و شرایط ستاد پیشگیری از کرونا در سه مورد صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز