سامانه آموزش بر خط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۰۳۷۹۸
سامانه آموزش بر خط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی افتتاح شد
با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، سامانه آموزش برخط (online training) این شرکت افتتاح شد.

ه گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، سامانه آموزش برخط روز گذشته (یکشنبه 28 اردیبهشت 99) با تدریس "مدیریت ادعا در پروژه های مهندسی" توسط مهندس علیرضا صادق آبادی به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در مراسم افتتاح این سامانه که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیر عاملان شرکت های فرعی و مدیران حقوقی شرکت‌ها به طور همزمان در سراسر کشور، پخش و اجرا شد، ضمن تاکید و حمایت از برگزاری دوره های آموزشی به صورت مجازی، از اقدامات انجام شده در این خصوص و نیز فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش نیز گفت: این سامانه برای اولین بار در سطح صنعت نفت به کار گرفته شده و در شبکه اینترانت شرکت و به صورت کاملا امن و در محیطی تحت حمایت سیستم های فاوا و حفاوا در حال اجرا است.

مجتبی احمدی افزود: این دستاورد آموزشی در کنار سامانه آفلاین آموزش های از راه دور، نیاز به برگزاری دوره های حضوری را در ایام فاصله گذاری اجتماعی به حداقل رسانده و امید است با تجهیز کارگاه ها به سیستم های الکترونیکی تصویر و صدا برداری، دوره های بیشتری را در این سامانه اجرا کنیم.

اهداف و استراتژی های منابع انسانی بررسی شد

همزمان با افتتاح رسمی سامانه آموزش های برخط، "وبینار" (Web based Seminar)  و نشست آموزشی سال 99 مدیران توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، با حضور معاون مدیر عامل و مدیر توسعه منابع انسانی برگزار شد.

در این نشست که با توجه به محدودیت های جلسات به صورت الکترونیکی و آموزشی برگزار شد، مدیران، مسولان و کارشناسان منابع انسانی در خصوص اهداف و استراتژی های منابع انسانی، رویکردهای جدید آموزشی در پیاده سازی آموزش آنلاین و آخرین عملکرد کمیته سلامت و اقدامات انجام شده جهت مقابله با کویید 19 در شرکت ها به بحث و تبادل نظر پرداختند .

 در ادامه این نشست و با توجه به ساخت اولین محتوای الکترونیکی در داخل شرکت از سوی اداره آموزش مرکزی، از این محتوا که در ایام کرونا و محدودیت های مختلف مالی، تجهیزاتی و.. با تلاش داخلی ساخته شد، رونمایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز