واردات حدود ۵ میلیون تن گندم از طریق حمل و نقل دریایی

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۸:۲۵
کد خبر: ۱۲۳۹۴۵۹
واردات حدود ۵ میلیون تن گندم از طریق حمل و نقل دریایی
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از تخلیه یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۴۲۱ تن گندم در بنادر کشور در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن گندم دیگر تا پایان مهرماه در بنادر کشور تخلیه می‌شود.

به گزارش برنا از سازمان بنادر و دریانوردی «فرهاد منتصر کوهساری» افزود: واردات گندم توسط ۱۲۲ شناور انجام و در بنادر تخلیه شده است. ضمن اینکه با توجه به خریدهای انجام شده، پیش‌بینی می‌شود در مهرماه امسال حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن گندم دیگر در بنادر کشور تخلیه شود.

 
تأمین عمده نیاز گندم وارداتی کشور از طریق حمل و نقل دریایی
 
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تاکیدات هیات دولت و ستاد تنظیم بازار، عنوان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه ها و سازمان های مرتبط، تجهیزات لازم در تمامی بنادر شمالی و جنوبی کشور برای تخلیه این کالا آماده و فرآیند خروج گندم بدون تخلیه در انبارهای بندری و به صورت حمل یکسره از کشتی به مقاصد مصرف و بدون توقف انجام می شود.
 
کوهساری افزود: در خصوص تأمین کامیون و واگن مورد نیاز، هماهنگی خوبی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی به عمل آمده و  از جنبه حمل و نقل کالا از بندر به مقاصد مصرف، با مشکل خاصی روبرو نیستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز